רחובות עצרה את הפועל רעננה במשחק הראשון בפלייאוף

מכבי רחובות
מכבי רחובות | איגוד הכדורסל

אחרי 12 ניצחונות ברציפות, ברק פלג וחניכיו הפסידו 77:68 למי שהוליכו את הליגה לאורך רוב העונה. אליצור קריית אתא ומכבי קריית גת פתחו את הפלייאוף עם ניצחונות על הפועל ר"ג/גבעתיים והפועל כפ"ס בהתאמה

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון ברבע גמר פלייאוף הליגה הלאומית יצא לדרך היום (ראשון) עם שלושה משחקים שהסתיימו בניצחונות של הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים בטבלה בעונה הסדירה: מכבי קריית גת, אליצור קריית אתא ומכבי רחובות. מחר תארח הפועל באר שבע/בני שמעון את הפועל גליל עליון. בפלייאוף התחתון הפתיעו מכבי הוד השרון ביבנה והפועל עפולה בקריית מוצקין.

מכבי רחובות – מכבי רעננה 68:77
בהתחלה היה נדמה שהרעננים ימשיכו את הרצף המטורף שלהם, כשהמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 34:37 לאורחים, אבל הרבע השלישי היה כולו של רחובות. התוצאה הפנימית בו היתה 16:25, ומשם המארחת המשיכה לניצחון על רעננה, שהפסידה לראשונה מאז ינואר. עם זאת, צריך לזכור, זה רק המשחק הראשון מתוך סדרה של שלושה. מרכוס רלפורד הצטיין כרגיל אצל המנצחת עם 32 נק', 8 ריב' ו-5 אסי', אלונזו קולמן הוסיף 16 נק'. סמואל גיבנס הוביל את רעננה עם 15 נק' ו-9 ריב'.

אליצור קריית אתא – הפועל רמת גן/גבעתיים 85:89
קריית אתא המשיכה את התקופה הטובה שלה, בעזרתה סיימה את העונה הסדירה במקום השני המפתיע, לתוך הפלייאוף. המשחק היה צמוד לאורכו והאורחים הובילו ברובו בזכות יום מצוין של קלי בילדר, אבל התפרקו ברבע הרביעי, נתנו ליריביהם לרוץ ואיבדו את המשחק. רודני אלכסנדר הוביל את קריית אתא עם 23 נק' ו-11 ריב', מאליק קוק הוסיף 17 נק', גיא דותן סיים עם 12 נק' ו-10 אסיסטים. אצל רמת גן, קלי בילדר הפציץ 28 נק' ו-10 ריב', ראשד מאדן הוסיף 22.

מכבי קריית גת – הפועל כפר סבא 85:96
מהמקום הראשון בליגה, קריית גת לא התקשתה מול המקום השמיני. מאז ההפסד לרחובות בפברואר, רק דבר אחד נמצא מול העיניים של קריית גת וזה הכרטיס לליגת העל. היא ניצחה שמונה משחקים ברצף, הפסידה אחד חסר חשיבות לקריית אתא ועכשיו מוכנה לעבור את כפר סבא המסכנה בדרך לחצי הגמר. קדריק מייז ורוברט רוטברט הובילו את המנצחת עם 19 נקודות כ"א (רוטברט הוסיף גם 13 ריבאונדים), ערן אסטני הצטיין גם הוא עם 15 נק' ו-11 ריב'. 23 נקודות של ביירון ווסלי (גם 10 ריב') ו-15 של איתן רוטנברג ודי ג'יי שארפ לא עזרו לכפ"ס.

תוצאות נוספות
אליצור יבנה – מכבי הוד השרון 67:57

מכבי קריית מוצקין – הפועל עפולה 92:89

הפועל חיפה – הפועל מגדל העמק 76:85

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי