ברוכים הבאים למאני-טיים: מילווקי ויוטה גנבו את הביתיות

אנטטוקומפו שואג
אנטטוקומפו שואג | AFP

אנטטוקמפו להט, הבאקס עצרו את הקנדים המוכשרים ועלו ל-0:1. טיול קל לספרס מול ממפיס

(גודל טקסט)

בשביל זה אנחנו כאן, לא? פלייאוף ה-NBA קיבל הלילה (בין שבת לראשון) טעימה ראשונה מהמאני-טיים. מילווקי גנבה את הביתיות עם 83:97 באייר קנדה של טורונטו שתצטרך לעבוד קשה כדי לדלג לחצי גמר המזרח. סן אנטוניו טיילה מול ממפיס בדרך ל-0:1.

טורונטו – מילווקי 97:83 (0:1 למילווקי)
עם כל התותחים הראפטורס לא פיללו לא כזו התחלה, אבל אתם כבר יודעים – מאני-טיים זה סיפור אחר. יאניס אנטטוקומפו בפלייאוף השני שלו בקריירה לקח פיקוד, הוביל ריצה של 5:11 ברבע השלישי ופתח יתרון קטן שטפח לדו-ספרתי עבור הבאקס שידעו לשמור עליו אל תוך הרביעי.

אנטטוקומפו צלף 28, מלקולם ברוגדון הרוקי הוסיף 16 וגרג מונרו תרם דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-15 ריבאונדים. מנגד, דמאר דרוזן בא לעבודה עם 27, אבל קייל לאורי נעצר על ערב נוראי של ארבע בלבד. סרג' איבקה תרם 19 ו-14 ריבאונדים אך כשיונאס ולאנצ'יונאס סיים עם תשע נקודות ותשעה ריבאונדים ודמארה קארול עם חמש בלבד, לקנדים קשה לנצח.

סן אנטוניו – ממפיס 82:111 (0:1 לספרס)
אמרו שהדובים רעבים, שהם קבוצת הגנה טובה אבל כנראה שאין מחיר לניסיון. הספרס טיאטו את בקלות את הגריזליס שהגיעו ללא הכלי ההגנתי הבולט, טוני אלן. אחרי יתרון של 15:28 לאורחים, החבורה של פופוביץ' התעשתה והחלה לרוץ כשהיא עצרה את הדובים ואף רצה ל-0:19 ברבע השלישי.

לנארד לא מתקשה
לנארד לא מתקשה (AFP)

הקהל שאג "MVP" לקוואיי לנארד והסופרסטאר ענה עם 32 נקודות והשוואת שיא הנקודות שלו בפלייאוף. למרכוס אולדרידג' תרם 20 וטוני פארקר 18. בדרבי של האחים גאסול, מארק יצא עם ניצחון על פאו כשקלע 32 לעומת שש של האח הבוגר, אך זה לא ממש ניחם אותו.

לוס אנג'לס קליפרס – יוטה 97:95 (0:1 לג'אז)
איזו דרמה בעיר המלאכים. הג'אז שנאבקו עד סיום העונה על יתרון הביתיות גם גנבו אותה. קל זה ממש לא הלך, בייחוד אחרי שרודי גובר נפגע בקרסול וירד מהפרקט כבר בפתיחה כשהוא לא חוזר עד לסיום.

הג'אז לא נבהלו ושמרו על יתרון קטן לאורך מרבית שלבי המשחק. האיש של החבורה מסולט לייק סיטי היה ג'ו ג'ונסון הוותיק שגם קלע את סל הניצחון ממש עם הבאזר והעביר את הביתיות לקבוצתו. ג'ונסון סיים עם 21, גורדון הייוורד תרם דאבל-דאבל של 19 נקודות ועשרה ריבאונדים. מנגד, בלייק גריפין תרם 26 וכריס פול סיים עם 25.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי