הלם בטקסס: "סן אנטוניו נענשה על כל טעות שעשתה"

טוני פארקר
טוני פארקר | AFP

הספרס מנסים לעכל את ה-126:99 המביך ליוסטון, פופוביץ': "לא משנה כמה כישרון יש, השחקנים צריכים לשחק בשביל הקבוצה"

(גודל טקסט)
סן אנטוניו בהלם אחרי ה-126:99 המביך הלילה (בין שני לשלישי) ליוסטון במגרשה הביתי במשחק שפתח את סדרת חצי גמר המערב. הספרס איבדו את הביתיות ויצטרכו לנצח בטויטה סנטר של הרוקטס לפחות פעם אחת כדי להעפיל לגמר האזורי.

 

יוסטון הציגה מספרי שיא בהתקפה. היא הנחילה לסן אנטוניו את ההפסד הגדול ביותר בעידן גרג פופוביץ' במשחק הראשון בסדרת פלייאוף. היא כבר הובילה ב-39 הפרש ולהפסקה ירדה ביתרון 30, הפיגור הכי גדול בתולדות בספרס במחצית. הרוקטס קלעו 22 שלשות מתוך 50 ניסיונות, הכי הרבה קליעות והכי הרבה זריקות מחוץ לקשת אי פעם שבוצעו מול הספרס בפלייאוף.


 

הסנטר למרכוס אולדריג', שסיים עם ארבע נקודות בלבד, אמר: "הם הגיעו מאוד מוכנים והוציאו אותנו מהמשחק. החבר'ה שלנו נלחמו, אבל עשינו טעויות בהתחלה והם ניצלו את זה. הם מצאו את הקצב ההתקפי שלהם וקלעו את רוב הזריקות, אנחנו פשוט לא מצאנו". חברו לקבוצה קוואי לנארד הוסיף: "הם היו חמים ואנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בהגנה. אני מוריד בפניהם את הכובע, הם שיחקו נהדר".

 

המאמן גרג פופוביץ' סיכם בקצרה באופייניות: "אנחנו הפסדנו. הם שיחקו יותר טוב וניצחו. שחקן אנוכיים יושבים על הספסל. לא משנה כמה כישרון יש לך, אתה צריך לשחק בשביל הקבוצה".




ג'יימס הארדן. הוא והחברים צלפו ללא הפסקה. צילום: AFP

 

בצד המנצח כמובן היו מאושרים. "לקחנו את מה שההגנה נתנו לנו", אמר ג'יימס הארדן. "בסדרה מול אוקלהומה כמעט לא קלענו שלשות, אז הם נתנו לנו וקלענו מבחוץ". המאמן מייק דאנטוני הוסיף: "ברור שאנחנו שמחים מאיך ששיחקנו ומאיך ששמרנו, אבל יודעים שזה לא נורמלי. הם לא יחטיאו שוב זריקות כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי