לאחר דרמה: סן אנטוניו ב-2:3 על יוסטון עם ניצחון בהארכה

ג'ינובילי
ג'ינובילי | AFP

הספרס הסתדרו ברגעים המכריעים ללא לנארד שנפצע. גרין וחסימה גדולה של ג'ינובילי קירבו את פופוביץ' לגמר המערב

(גודל טקסט)

חזו שזו תהיה הסדרה המרתקת ביותר בחצאי גמר פלייאוף 2017 ב-NBA  והלילה (בין שלישי לרביעי) קיבלנו עוד הוכחה לכך. סן אנטוניו עלתה ל-2:3 על יוסטון עם 107:110 דרמטי לאחר הארכה. אכן, סידרה שעונה על הציפיות.

הספרס פתחו טוב יותר כשפאטי מילס תורם מנהיגות ופתחו פער קטן שלא ממש רמז על ההמשך. הרוקטס השתלטו על העניינים בפתיחת הרבע השלישי וברחו ל-63:72 עם דקות טובות של הארדן. הספרס לא ויתרו אבל איבדו במהלך הרבע את קוואי לנארד שנחת לא טוב על קרסולו.

זו היתה אמורה להיות מכה עבור פופוביץ' אבל כשצריך אותו, מאנו ג'ינובילי מוכיח שממש לא כדאי להספידו אותו. הגארד הוותיק איזן ל-101:101 עמוק ברבע הרביעי ושלח את המשחק להארכה מלאת עצבים.

sd
ג'ינובילי חוסם את הארדן, הגיע בזמן (AFP)

שם היה זה בעיקר דני גרין שקלע שבע נקודות מה-16 שלו וגם ג'ינובילי. מאנו הספיק לחסום שלשה של ג'יימס הארדן ושמר את הניצחון ב-AT&T סנטר. ניצחון יקר ומרחק עוד אחד מגמר מערב נוסף.

לנארד הספיק לתרום 22 ו-15 ריבאונדים לפני שנפגע, 20 סיפק פאטי מילס, 18 למרכוס אולדרידג' ו-16 כאמור דני גרין. ג'ינובילי סיים עם 12 עבור הספרס. מנגד, 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים של הארדן כמעט נגעו בניצחון. 20 הוסיף פטריק בברלי. הפנים למשחק השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי