לא כוחות: קליבלנד ב-0:1 על בוסטון עם 104:117 חד צדדי

לברון
לברון | AFP

האלופה שמרה על מאזן מושלם בפלייאוף והוכיחה שאין לה מתחרות במזרח. 38 של לברון עזרו לגנוב את הביתיות. הדרך לגמר קלאסי סלולה?

(גודל טקסט)

שתי קבוצות שמרו עד כה על מאזן מושלם בפלייאוף 2017 ב-NBA. הלילה(בין רביעי לחמישי) החל גמר המזרח אם סוג של תקווה לקלקל לקליבלנד את המאזן, אבל האלופה שסיימה שניה באיזור המזרחי יצאה עם הראש למעלה אחרי 104:117 ב-TD גארדן של בוסטון ושמרה על המאזן שלה.

הסלטיקס שצלחו סדרה ארוכה עם וושינגטון אמנם סיימו בראש הדירוג האיזורי, אבל יחסי הכוחות היו ברורים גם הפעם כשלברון וחבריו ברחו לפער דו-ספרתי כבר ברבע הראשון ולא הותירו ממש סיכוי לחבורה של בראד סטיבנס.

אחרי 19:30 ברבע הראשון, הפער רק הלך וטפח עבור טיירון לו הרבה בעזרת קווין לאב שסיפק 32 נקודות. הסלטיקס לא הצליחו להיכנס למשחק הרבה בגלל יום בינוני של הכוכב אייזיאה תומאס ונכנעו באופן די חד וברור בסיום.

קווין לאב
לאב, נתן הופעה (AFP)

קליבלנד כבר ב-0:9 במאזן השנתי וכשמנגד גולדן סטייט ב-0:10 – הדרך לגמר נוסף בין השתיים נראית סלולה.

לברון ג'יימס סיים עם 38 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, לאב תרם 32 ו-12 ריבאונדים וטריסטן תומפסון הופיע גם הוא עם 20. מנגד אייבורי בראדלי וג'יי קראודר תרמו 21 כל אחד ותומאס רשם ערב של 17 בלבד. הסלטיקס יכולים לקוות שעם בחירה טובה בדראפט, יחסי הכוחות במזרח אולי ישתנו מעט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי