לברון מוכן לכל אתגר, סטיבנס: הוא רק נעשה יותר טוב עם הזמן

קליבלנד
קליבלנד | AFP

מאחן בוסטון ניסה להסביר את אובדן הביתיות: "אי אפשר להיכנס לכזה בור מול קליבלנד". ג'יימס: "יש לנו את המטרות שלנו"

(גודל טקסט)
בוסטון עבדה קשה במהלך סיום העונה הסדירה ב-NBA  כדי להשיג את הביתיות לכל אורך פלייאוף 2017. הסלטיקס לא הרימו ידיים גם מול אלופה אימתנית כמו קליבלנד, אך אחרי המפגש הראשון בסדרת גמר המזרח, נדמה שלא באמת יש כאן תחרות.


104:117 חלק לקאבס, גנב את הביתיות בעזרת עוד משחק מפלצתי של לברון ג'יימס. 38 נקודות היו לקינג ג'יימס ויחד עם 32 הנקודות של קווין לאב, השניים סיפקו 70 נקודות ולא נתקלו בבעיות.



אקס בוסטון, אדי האוס הצהיר בסיום: "זה הולך להיות סווייפ קליל". אז ג'יימס הספיק להגיע ל-275 נקודות בשמונה משחקי פלייאוף ראשונים, הכי הרבה מאז מייקל ג'ורדן ב-1992. הוא גם טיפס למקום הרביעי בכל הזמנים בטבלת השחקנים שקלעו מעל 30 נקודות במפגשי פלייאוף עם המועדון המעוטר בתולדות הליגה.


LeBron (38) & Love (32) combine for 70 points.@cavs stay perfect in the #NBAPlayoffs!#SAPStatLineOfTheNightpic.twitter.com/yTZQxT0CV4

— NBA.com/Stats (@nbastats) May 18, 2017




לברון רשם משחק 17 עם 30 נקודות ומעלה מול הסלטיקס בפלייאוף ורחוק שמונה משחקים מג'רי ווסט שעשה את 25 פעמים. "היתה לי תחושה כזו שיהיה משחק מהסוג הזה. הם באו עם המטרות שלהם ואנחנו עם שלנו. לא הרגיש לי יותר מדי נוח שהיינו במנוחה עשרה ימים, אבל אנחנו כבר מוכנים למשחק מספר 2, מוכנים לאתגר.


"הוא טוב יותר מאז שהתחלתי לאמן בליגה, וזה לא דבר רגיל כי הוא לא נעשה צעיר", החמיא מאמן המנוצחת בראד סטיבנס. "אתה לא יכול לחפור כזה בור מולם", ניסה להסביר את הפער שנוצר.



קליבלנד הצטרפה לדהרה של גולדן סטייט ושתיהן מציגות מאזן של 0:19 בפלייאוף 2017. הפעם הראשונה בהיסטוריה ששתי קבוצות מתחילות פלייאוף עם 0:9 או יותר.


ג
לברון לא סופר את תומאס (AFP)


אייבורי בראדלי ניסה להסביר מה לא עבד: "זה מרגיש שהם באו יותר חזקים מאיתנו הפעם ושיחקו טוב מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי