ג'נרל מנג'ר הלייקרס: בקיץ הבא נצרף שני סופרסטארים

מג'יק ג'ונסון
מג'יק ג'ונסון | טוויטר

פאלינקה סיפר על התוכניות ל-2018/19, לברון וג'ורג' מועמדים. נשיא אינדיאנה: "הודעת ג'ורג' - אגרוף בבטן", יוסטון, בוסטון וקליבלנד הוזכרו. סגן נשיא הקליפרס: "מעולם לא חשבנו להעביר את דיאנדרה ג'ורדן"

(גודל טקסט)
בארצות הברית עדיין לא נרגעים מהדראפט שהתקיים הלילה (בין חמישי לשישי) בברקליס סנטר בברוקלין וברחבי הליגה עוסקים בשמועות ובדיווחים שעלו לפני ואחרי האירוע.

 

נשיא אינדיאנה קווין פריצ'רד התייחס להודעה של פול ג'ורג' לפיה הוא יעזוב את הקבוצה עם סיום חוזהו בתום עונת המשחקים הקרובה. "זה לא יכול היה לבוא בזמן גרוע יותר. אם היינו יודעים את זה כמה חודשים מוקדם יותר, היינו מוכנים. עכשיו זה בעיה גדולה. אנחנו רוצים שהשחקנים שלנו ירגישו בנוח וכשפול אמר את זה, זה הרגיש כמו אגרוף בבטן".


 

לפי ESPN יוסטון, קליבלנד, לייקרס, קליפרס, וושינגטון ובוסטון עוקבות בעניין רב אחרי עתידו של פורוורד הפייסרס וישמחו לצרפו אם הדבר יתאפשר. "עלו הרבה דברים על השולחן, אנחנו הולכים להשיג את מה שאנחנו רוצים".

 

הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס רוב פאלינקה הסביר את הסיבות שהובילו אותו לבצע את הטרייד במסגרתו נשלחו דאנג'לו ראסל וטימופיי מוזגוב לברוקלין תמורת הסנטר ברוק לופז ובחירה מס' 27 בדראפט.


פול ג'ורג'.
פול ג'ורג'. "אגרוף בבטן, (AFP)


"דאנג'לו הוא שחקן מיוחד עם כישרון יוצא דופן", אמר פאלינקה. "אבל אנחנו חשבנו מה העסקה הזאת יכולה להשיג עבורנו. בזכותה פינינו מקום מתחת לתקרת השכר ובקיץ הבא נוכל לצרף שני שחקנים עם שכר מקסימום – זו התוכנית שלנו לטווח הרחוק". לפי כלי התקשורת בארה"ב לברון ג'יימס ופול ג'ורג' הם המועמדים המובילים להצטרף לקבוצה מעיר המלאכים.

 

בעניין אחר, סגן נשיא לוס אנג'לס קליפרס, לורנס פרנק דחה בנחרצות את כל השמועות על מעבר אפשרי של דיאנדרה ג'ורדן. "זה מעולם לא היה על הפרק. דיאנדרה הוא אבן פינה בפרויקט שלנו, אנחנו אוהבים אותו. למדנו שאסור לפזר את מה שיש לך".


דיאנדרה ג'ורדן. הקליפרס לא מוותרים עליו (AFP)
דיאנדרה ג'ורדן. הקליפרס לא מוותרים עליו (AFP)


למרות הדברים של גורם בכיר כמו פרנק, מקורות בליגה טוענים שהקליפרס בדקו בימים האחרונים מה הם יכולים לקבל עבור הסנטר בן ה-28 שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות (האחרונה היא אופציה של השחקן) עם שכר של 46 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי