דיווח בארה"ב: קיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

הגארד הנהדר מאס בלברון ורוצה להיות שחקן מוביל במקום אחר. על פי דיווחים היעד הבא: סן אנטוניו. דריק רוז עשוי לנחות באוהיו. וגם: גאסול נשאר בסן אנטוניו, וול בוושינגטון

(גודל טקסט)
האם החבילה של קליבלנד מתפרקת? על פי דיווחים בארצות הברית הגארד קיירי אירווינג ביקש לעזוב את הקאבס עקב אכזבה מהיחסים עם לברון ג'יימס. "הוא רוצה לשחק במקום בו יהיה שחקן מרכזי", נכתב ב-ESPN.


לאחר מכן הדיווחים קיבלו תוקף בכלי תקשורת אחרים בארצות הברית ונדמה כי אין מנוס מעזיבה. סוכנו של אירווינג, ג'ף ווצ'סלר אמר: "קיירי ואני נפגשנו עם הנהלת הקאבס ודיברנו על עתידו של קיירי. הדברים ישארו בינינו". במקביל דווח שלברון התאכזב כשעודכן בנושא.


  • נבחרת העתודה הביסה את איסלנד ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה


בימים האחרונים עלה שמו של דריק רוז כאופציה להצטרף לקאבס, מהלך שאם היה יוצא לפועל היה מסיט אולי את הרכז שנבחר במקום הראשון בדראפט 2008 לעמדת הקלעי. על פי אדריאן ווז'נרובסקי קיירי עשוי למצוא את עצמו בסן אנטוניו ובמקביל מדווחים שגם ניו יורק ניקס שוקלת טרייד שיישלח לקליבלנד את כרמלו אנטוני ובחירת דראפט בסיבוב הראשון.


Kyrie Irving requests a trade from Cavs, sources told ESPN. LeBron James was blindsided and is disappointed: https://t.co/54afvYge9V

— Brian Windhorst (@WindhorstESPN) July 21, 2017
על פי אחת ההערכות והדיווחים הקבוצות רוקמות מהלך בו פאטי מילס ודני גרין יעברו לקאבס בתוספת בחירת דראפט של 2018. בדיווח אחר, נכתב שגם מיאמי מועמדת לקלוט את הגארד הנהדר.


Sources: In the Kyrie Irving meeting with Cavs, one of primary teams raised as a preferred trade destination for him: The San Antonio Spurs.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) July 21, 2017

במקביל, על פי ווז'נרובסקי, פאו גאסול הספרדי הוותיק יישאר בסן אנטוניו לאחר שסיכם על חוזה לעוד שלוש שנים אצל הספרס. שחקן נוסף שיישאר בקבוצתו הוא ג'ון וול, שהודיע כי יאריך את חוזהו בוושינגטון וויזארדס. וול הסכים להארכת חוזה בסך 170 מיליון דולר לארבע שנים. 


BREAKING NEWS: @JohnWall announces on UNINTERRUPTED he is re-signing with the @WashWizards. pic.twitter.com/L1Sg4h2Uu1

— UNINTERRUPTED (@uninterrupted) July 22, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי