דייויד גריפין: לא להרבה שחקנים יש את האומץ של אירווינג

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

הג'נרל מנג'ר לשעבר של קליבלנד שיבח את המהלך של הרכז: "הוא טיפל במצב בדיוק כפי שהיה צריך לעשות", "לברון מטיל צל גדול על הארגון ולא איפשר לקיירי לראות כמה טוב הוא יכול להיות לבד"

(גודל טקסט)

עתידו של קיירי אירווינג מעסיק את חובבי ה-NBA בשבועות האחרונים והלילה (בין שני לשלישי) הביע דייויד גריפין, הג'נרל מנג'ר לשעבר של קליבלנד את דעתו בסוגיה בראיון מעניין לרשת ESPN.

"קיירי טיפל במצב בדיוק כמו שהיה צריך לעשות", אמר גריפין. "הוא הלך לבעלים דן גילברט ואמר לו שהוא יהיה מאושר במקום אחר. הכי גרוע מבחינתו היה להישאר ולהעמיד פנים שהכל טוב בעוד שבפנים הוא היה שקוע. לא להרבה אנשים יש את האומץ לעשות את זה".

"אני חושב שהוא מחפש את המקום שלו, לעשות את הצעד הבא בקריירה. זה בחור שרוצה לדעת כמה טוב הוא יכול להיות לבד. לברון מטיל צל גדול מאוד על הארגון, וזה חיובי כי איתו אתה יכול לזכות באליפות. אבל זה לא מאפשר לשחקן כמו קיירי לבדוק את הגבולות שלו ולראות כמה טוב הוא באמת יכול להיות. האם הוא יכול להיות הכוכב של קבוצה ולהוביל אותה להצלחות".

פיניקס סאנס וניו יורק ניקס מוזכרות כמועמדות המובילות לקלוט את הרכז בן ה-25, אך גם סן אנטוניו, שמחפשת מחליף עתידי לטוני פארקר, נמצאת על הפרק.

דייויד גריפין. ומה יהיה איתו? (AFP)
דייויד גריפין. ומה יהיה איתו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי