"קיירי לא דיבר עם חבריו במהלך הפלייאוף כמה ימים"

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

העיתונאי דייב מק'מאנמין על המתרחש מאחורי הקלעים בקליבלנד ברקע לבקשת העזיבה של הרכז. דיון ווייטרס על צירופו האפשרי למיאמי: "יש פה כבר זכר אלפה. אני"

(גודל טקסט)

בארה"ב ממשיכים לעסוק בבקשת הטרייד של כוכב קליבלנד קאבלירס בחודש שעבר. בעוד אותו בקשה של רכז סגנית האלופה הדהימה את כולם, עיתונאים המסקרים את ה-NBA מתחילים לחשוף את שאירע בקבוצה בחודשים האחרונים, במה שמסביר בעצם את הבקשה של הסופרסטאר.

עיתונאי ESPN דייב מק'מאנמין חשף בפודקאסט את השתלשלות האירועים: איירווינג לא דיבר במהלך הפלייאוף במשך מספר ימים עם מי מחבריו לקבוצה. זה היה בין הסיבוב הראשון לשני". המקרה הועלה בדיון בנוגע למועמדותו של השחקן לפיניקס סאנס שכן חברו לקבוצה ג'יימס ג'ונס, ששיחק בקליבלנד העונה ומונה לסגן נשיא הסאנס לאחר שהחליט לפרוש, יודע על כך מטבע הדברים והדבר יהווה שיקול באם להנחית את השחקן באריזונה.  


מועמדת נוספת שהוזכרה בהקשר של אירווינג כי מיאמי היט. שחקן הקבוצה וחברו לשעבר של הכוכב בקליבלנד דיון ווייטרס, התייחס להגעה אפשרית של השחקן בן ה-25, עמו היה מסוכסך בימיהם המשותפים באוהיו. "הוא יכול לעזור לנו אבל שיידע שיש כאן אלפה דוג אחד", אמר ווייטרס בהקשר להגעתו של השחקן, שרצה לצאת מהצל של לברון ג'יימס ולהיות האיש הדומיננטי בקבוצה החדשה.


דיון ווייטרס וקיירי אירווינג (AFPׂ)
דיון ווייטרס וקיירי אירווינג. לא בדיוק חברים טובים ׁ (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי