דוראנט התנצל על תקרית הטוויטר: "זה היה אדיוטי"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

הפורוורד של גולדן סטייט ווריירס, שצייץ בשוגג מחשבונו נגד אוקלהומה סיטי וכך חשף את שימושו במשתמשים פיקטיביים כדי להגן על עצמו, הבהיר: "אני מתחרט על כך. רוצה להתמקד בכדורסל"

(גודל טקסט)
קווין דוראנט עורר סערה כשבחר לפני שנה לעזוב את אוקלהומה סיטי ולהצטרף לגולדן סטייט ווריירס, מעבר שבתום העונה הראשונה הסתיים בטבעת אליפות ראשונה ל-KD, אבל נראה שהכוכב גם היום עדיין מוטרד עד מאוד מהביקורות על בחירתו המפורסמת.


אתמול (שני) שגה ובגדול KD כאשר הגיב מחשבונו האישי בטוויטר לאוהדים שהעבירו ביקורת על מעברו מאוקלהומה לווריירס, הודעה שאמורה הייתה להתפרסם מחשבון פיקטיבי שמתברר שהחזיק הפורוורד. בין השאר הוא כתב: "תדמיינו שראס (ראסל ווסטברוק) לא היה בקבוצה ותראו כמה רעים הם. קווין דוראנט לא יכול לזכות באליפות עם קבוצה כזו", בניסיון להגן על תדמיתו.




מובן מאליו שהציוץ של דוראנט עורר סערה גדולה, הרי שניתן היה להבין מהרגע הראשון שהוא התכוון לכתוב זאת בעילום שם ובשוגג עשה זאת מחשבונו שלו, והערב הוא כבר פרסם הבהרה בנושא ולקח אחריות: "יש לי חשבון אינסטגרם נוסף בשביל המשפחה והחברים, אז לא הייתי אומר שאני משתמש בחשבון פיקטיבי כדי לבקר בחזרה. אני משתמש בטוויטר כדי לתקשר עם אוהדים, אבל לקחתי את זה רחוק מדי".


KD has secret accounts that he uses to defend himself and forgot to switch to them when he was replying to this guy I'm actually speechless pic.twitter.com/9245gnpa3c

— 1-1 / ✭ 1-1 (@harrisonmc15) 18 בספטמבר 2017


"אני לא מתחרט על הציוצים שהגבתי או בשיחות שהיו לי עם אוהדי כדורסל, אבל אני כן מתחרט שהשתמשתי בשם המאמן שלי בעבר ובקבוצתי הקודמת. זה היה ילדותי, אדיוטי, כל מילה שמתאימה בנושא. אני מתנצל על כך. אני כועס על עצמי ורוצה להמשיך הלאה ולהתמקד בלשחק כדורסל".


Full comments from Kevin Durant on yesterday's Twitter snafu:

(: @ErikHorneOK) pic.twitter.com/77zaUTk4GQ

— Leading Sports Media (@LeadingSports_) September 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי