זה רשמי: דוויין ווייד הצטרף לקליבלנד לעונה אחת

דוויין ווייד
דוויין ווייד | AFP

הגארד הוותיק ששיחק בשיקגו בעונה החולפת הצטרף רשמית לקאבס אחרי ששמו יצא סופית מרשימת המנופים. לברון ג'יימס: "הוא אחד מחבריי הטובים ביותר", ירוויח 2.3 מיליון דולר

(גודל טקסט)
זה היה באוויר וכעת זה סופי: דוויין ווייד הצטרף לקליבלנד קאבלירס. כל כלי התקשורת הבכירים בארצות הברית דיווחו על כך ולאחר מכן יצאה ההודעה הרשמית של סגנית האלופה. שחקנה של שיקגו בעונה החולפת יחזור לשתף פעולה עם לברון ג'יימס, האיש איתו זכה בשתי אליפויות NBA במדי מיאמי היט.


ווייד בן ה-35 שהגיע בעצמו להסדר עם הבולס על התרת חוזהו, שהה מספר ימים ברשימת המנופים של הליגה, וכעת תם ההליך הטכני בסיומו הוא רשאי היה  לחתום באופן רשמי בקבוצה חדשה. הקאבס ישלמו לגארד 2.3 מיליון דולרים בחוזה לעונה אחת.



קינג ג'יימס כבר הגיב לפנים המוכרות שהצטרפו לסגל, וסיפר בהתרגשות: "אני שמח שהצלחנו לשמור עליו מפני כל הקבוצות שרצו אותו, הוא אחד מחבריי הטובים ביותר, זה כמו שאתה נכנס לכיתה ביום הראשון ללימודים ולא בטוח מי חבריך לכיתה, אבל אז אתה רואה את החבר הכי טוב שלך וחושב: 'או, זה הולך להיות כיף', זאת ההרגשה שלי".


LeBron James on Dwyane Wade joining the Cavs. pic.twitter.com/DZMHwGJ4Nt

— NBA SKITS (@NBA_Skits) September 27, 2017

המועדון עצמו שיתף סרטון עם שיתוף הפעולה בין השניים וגרם כמובן להגברת הציפיות אצל אוהדי הקאבלירס לשחזור טבעת משותפת. קל זה בטח לא יהיה לאור התחזקות המערב. בתקשורת יוצג הגארד המנוסה ביום שישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי