עומרי כספי החמיץ את הבכורה, גולדן סטייט נכנעה לדנבר

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הווריירס הפסידו 108:102 במשחק ההכנה הראשון לעונה, הישראלי שהצטרף הקיץ לא שיחק בעקבות יום כיפור. וגם: ווסטברוק חתם על החוזה היקר בתולדות הליגה

(גודל טקסט)

 בעוד קצת יותר משבועיים, ב-17.10.2017 תצא לדרך העונה ה-72 בתולדות ה-NBA, אבל הלילה (בין שבת לראשון) כבר החלו משחקי ההכנה לעונה ובמוקד הייתה זו האלופה גולדן סטייט ווריירס שערכה את הבכורה, נטולת עומרי כספי שבעקבות יום כיפור ימתין עם הבכורה למשחק הבא, ונכנעה 108:102 בביתה לדנבר.

גולדן סטייט תמריא כעת לסין, שם תערוך שני משחקי הכנה, וזו הסיבה לכך שהיא הייתה זו שהייתה הראשונה לערוך משחק הכנה לעונה – בדומה למינסוטה שנמצאת בסיטואציה זהה – אבל בקבוצה תמכו בעומרי כספי והמאמן סטיב קר הבהיר עוד לפני ההפסד לדנבר: "מה שכל אדם ירצה לעשות, אנו נתמוך בו. יום כיפור חשוב למסורת היהודית וכמובן שלעומרי יש את התמיכה המלאה מאיתנו. נראה אותו מחר".

הנאגטס היו טובים יותר ברוב שלבי המשחק ובזכות 21:32 ברבע השלישי גם הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום. פול מילסאפ סיים כקלע המוביל של האורחים עם 22 נקודות (7 מ-11 מהשדה, 4 מ-6 למחוץ לקשת) ו-11 כדורים חוזרים, ניקולה יוקיץ' תרם 12 נקודות ומהספסל עלה עמנואל מודיאיי הצעיר שסיים עם 19 נקודות.


עומרי כספי. זכה לתמיכה מלאה מגולדן סטייט (אתר רשמי)

כוכבי גולדן סטייט לא זכו לשחק מעל 24 נקודות ובהן הספיקו קווין דוראנט וסטף קרי לקלוע 10 ו-11 נקודות בהתאמה במשחק חלש למדי – קרי סיים עם 3/12 מהשדה ורק שלשה אחת משבעה ניסיונות. קליי תומפסון הוסיף 10 נקודות.

בתוך כך, ראסל ווסטברוק, ה-MVP המכהן של ה-NBA, חתם על החוזה היקר בתולדות הליגה אתמול לפנות בוקר – 205 מיליון דולרים לחמש שנים נוספות במדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר. החוזה החדש ייכנס לתוקף בתחילת עונת 2018/19, כשלשחקן יש גם אופציה לעונה שישית שתגדיל את השווי הכולל ל-233 מיליון דולרים.

ווסטברוק הוביל את הת'אנדר לפלייאוף בעונה שעברה לאחר שהפך לשחקן הראשון מאז אוסקר רוברטסון ב-1961/62 לרשום ממוצע טריפל דאבל במשך עונה שלמה. הוא ישחק עם סגל חזק הרבה יותר בעונה הקרובה לאחר שאוקלהומה העבירה לשורותיה את פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני.


החוזה היקר בתולדות הליגה. ווסטברוק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי