קח אותי לברון: הקפטנים יבחרו את שחקני האולסטאר

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

שינוי היסטורי בחוקי המשחק: כבר לא מזרח נגד מערב אלא שני השחקנים המובילים מכל אזור יבחרו לעצמם עוד 11 שחקנים מסגל כולל של 22

(גודל טקסט)

 משחק האולסטאר של עונת 2017/18 שייערך ב-18 בפברואר הקרוב בלוס אנג'לס כבר לא יהיה נבחרת המערב נגד נבחרת המזרח אלא שתי נבחרות שייבחרו על ידי שני הקפטנים מכל אזור. שני הקפטנים יהיו אלה שיקבלו את מירב הקולות בבחירת הקהל (בעונה שעברה למשל היו אלה לברון ג'יימס מהמזרח וסטף קרי מהמערב).

הקפטנים יצטרכו לבחור מתוך רשימה של 22 שחקנים, 11 מהמזרח ו-11 המערב לפי הסדר שהיה נהוג עד כה. ארבעת השחקנים שקיבלו את הניקוד הכי גבוה (50% הצבעות קהל, 25% בחירת שחקני ה-NBA ו-25% קולות התקשורת) מכל צד, מזרח ומערב, ייבחרו יחד עם שני הקפטנים ואת שבעת המחליפים יברחו המאמנים של שתי הקבוצות.

השינוי הגדול הוא בכך שבשלב הזה תעבור הבחירה לשני הקפטנים. אלה ירכיבו את הנבחרות לפי ראות עיניהם מסגל כולל של 22 שחקנים מכל קבוצות ה-NBA וכך יהפכו הנבחרות למעורבות מזרח ומערב. השינוי בשיטה עשוי גם לגרום לשוויוניות משום מרוב הכוכבים הגדוליפ מרוכזים במערב וגם, ואולי בעיקר ליצור עוד שואו שלם מטקס בחירת הקבוצות עצמן..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי