כספי: זה לא פציעה רצינית, יתכן ואשחק ביום שלישי

עומרי כספי
עומרי כספי | טוויטר

הפורוורד של גולדן סטייט סובב את הקרסול נפצע במהלך הרבע השני במשחק הכנה מול סקרמנטו ואמר לכתבים המסקרים את האלופה: "זה לא כזה נורא, אבל נצטרך לחכות ולראות"

(גודל טקסט)
"זה לא נראה פציעה רצינית", כך אמר עומרי כספי לכתבים שמסקרים את גולדן סטייט אחרי שנקע את הקרסול במהלך הרבע השני בניצחון גולדן סטייט על סקרמנטו 106:117 במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת העונה. כשנשאל אם יוכל לפתוח את הליגה ביום שלישי (רביעי ב-05:30 שעון ישראל) מול יוסטון ענה הפורוורד: "זה לא כזה נורא, אני מעריך שיש סיכוי אבל נצטרך להמתין ולראות איך הקרסול יגיב". 


 הפורוורד הישראלי קרס לפתע ברבע השני כשקבוצתו התגוננה  סובב את הקרסול נאנק מכאבים ולא חזר למשחק. עד שיצא שיחק כספי חמש דקות וסיים עם שתי נקודות ואסיסט. המשחק מול סקרמנטו היה המשחק בו אמור היה לקבל דקות רבות ולהוכיח שמקומו ברוטציה משום שהווריורס שיחקו ללא קווין דוראנט, דריימונד גרין ואנדרה איגודאלה. סטף קרי וקליי תומפסון שיחקו רק במחצית הראשונה.


קרי הוליך את קלעי גולדן סטייט עם 18 נקודות ב-19 דקות. ניק יאנג ופטריק מקאו  הוסיפו 15 כ"א. דייויד סטוקטון הוביל את הקינגס עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים.

 

Here's the Casspi injury. Non-contact, looked like he rolled his ankle pic.twitter.com/eerdXRj0fu

— Sam Hustis (@SamHustis) October 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי