פציעתו של דייויס לא חמורה, לברון על סף היסטוריה

דייויס. המשתכר הגבוה בליגה
דייויס. המשתכר הגבוה בליגה | צילום: Gettyimages

כוכב ניו אורלינס שנפגע בברכו עבר MRI והוא צפוי לחזור לפעילות בימים הקרובים. קינג ג'יימס השווה את שיא ההופעות בקליבלד וקצר שבחים: "שיקגו עשתה מה שיכלה, לברון עשה יותר"

(גודל טקסט)

"הסגל של קליבלנד לא יציב, ההגנה מבולגנת, הם פותחים לאט ועמדת הרכז פגועה. לקליבנד יש בעיות, לברון ג'יימס הקטין את כולן", כך תיארו הבוקר ב-ESPN את ה-112:119 של הקאבס על שיקגו בולס.

ללא דריק רוז הפצוע, טיירון לו הטיל על לברון את משימת ניהול המשחק וזה ענה לו ב-34 נקודות ובעיקר 13 אסיסטים, חלקם מרהיבים ביופים. "השוורים עשו כל מה שיכלו, לברון ג'יימס עשה יותר", נכתב בארה"ב.

גם ללא קשר ליכולתו, היה זה לילה היסטורי עבור כוכב קליבלנד. קינג ג'יימס השווה את מאזנו של זיידרונאס אילגאוסקאס הליטאי עם 771 הופעות, ובמשחק הבא שילבש את גופייתה של סגנית האלופה יהפוך לשחקן שהופיע הכי הרבה במדי המועדון. פרד הויברג, מאמן שיקגו נתן כבוד בסיום: "פשוט שיחקנו נגד השחקן הכי טוב שיש על הפלנטה".

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. השחקן הטוב על הפלנטה (AFP)

והיו עוד משחקים הלילה. הדשות פחות טובות הגיעו הגיעו מפורטלנד, שם הפסידה ניו אורלינס לטריילבלייזרס תוך פציעתו של אנתוני דייויס. שחקן הפנים המוכשר ירד מהמגרש כבר ברבע הראשון עקב פגיעה בברכו השמאלית, אחרי היתקלות עם דמיאן לילארד. מאמן הפליקנס, אלווין ג'נטרי סיפר לכתבים שדייויס עבר MRI ונשלל צורך במנוחה ארוכה. הוא צפוי לחזור לפעילות בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי