לברון: "לא יודע איך לתקן את המצב", תומפסון ייעדר חודש

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד נשמע מיואש לאחר ה-124:107 לאינדיאנה שחתם את התקופה הגרועה בקריירה שלו מבחינה קבוצתית: "קשה לנו עכשיו כקבוצה".הפורוורד שנפצע בשריר התאומים עזב את המגרש על קביים

(גודל טקסט)
משבר. זו ההגדרה המדויקת של המצב בקליבלנד אחרי הפסד רביעי ברציפות ועוד בבית בעוד תצוגת ענק מזעזעת ב-124:107 לאינדיאנה בקוויקן לואנס ארנה.


מדובר בתקופה הגרועה בקריירה של לברון ג'יימס מבחינה קבוצתית. בשלושת המשחקים האחרונים הפסידה קליבלנד בפער של 58 נקודות, נקודה אחת יותר מה-57 ב-5-8 באפריל 2005, בעונתו השנייה בליגה. בארבעת המשחקים האחרונים הפסידו הקאבס ב-63 נק', יותר גרוע מה-61 בחודש מרץ בעונתו הראשונה של המלך בליגה. זו גם הפעם הראשונה מאז עונת הרוקי שלברון מפסיד שלושה משחקים ברציפות בהפרש של 15 נק' ומעלה.




לברון ניסה להרגיע בסיום: "זה היה משחק של 11 נקודות, אבל הם קלעו כמה שלשות בסיום וההפרש קפץ. לא מזה אני מודאג". ביחד עם זאת הודה הכוכב: "קשה לנו עכשיו בקבוצה. אנחנו לא מצליחים להחזיק 48 דקות ואני לא יודע איך לתקן את המצב. אנחנו מרוקנים על המגרש ומחוצה לו". נכון לעכשיו ההגנה של קליבלנד היא הגרועה בליגה.


מכה קשה ספגה סגנית האלופה עם הפציעה של טריסטן תומפסון שמתח את השריר. הפורוורד נאלץ לעזוב את המגרש כשהוא על קביים. ולאחר בדיקה שנערכה לו נקבע שייעדר בשבועות הקרובים ואולי אף חודש.


This is the first time since LeBron's rookie season that he's lost 3 straight games by 15+ points. pic.twitter.com/WT1bxWfE16

— ESPN (@espn) November 2, 2017


"כישלון, אי אפשר לקרוא לזה בצורה אחרת", כתב ג'ו ורדון מקליבלנד.קום. "לברון אולי אמר שאוקטובר היה חודש לא טוב, אבל עכשיו כבר נובמבר וזה נראה מכוער". הפרשן כריס פדור תקף: "לקליבלנד צריכים להיות סטנדרטים גבוהים בהרבה משאר היריבות. טיירון לו אמר שהוא הרגיע את השחקנים? הוא לא יכול להסתפק בהפסדים כאלה. הכל נראה ביזארי כרגע".


לצד ההפסד, לברון שקלע 33 נק', הפך לשחקן השישי בהיסטוריה של ה-NBA שמגיע ל-400 משחקים בעונה הרגילה עם 30 נק' ומעלה. כוכב הקאבס הצטרף לקארים עבדול ג'אבר (429), קובי בראיינט (431), קרל מאלון (435), וויל צ'מברליין (515) ומייקל ג'ורדן (562). 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי