כמעט חצי שנה וכלום לא השתנה: 92:112 לווריירס בסן אנטוניו

סטף קרי וקליי תומפסון
סטף קרי וקליי תומפסון | AFP

האלופה דרסה את סגניתה מהמערב בזכות ערב קטלני של קליי תומפסון (27 נקודות), ואחרי קאמבק במחצית השניה. שתי נקודות לכספי, פופוביץ' הורחק אחרי שעקץ את השופט: "אתה נורא"

(גודל טקסט)

שני משחקים בלבד התקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) בליגת ה-NBA כשבמוקד הביסה גולדן סטייט את סן אנטוניו, בעוד הלייקרס ספגו הפסד מאכזב בפורטלנד.

סן אנטוניו ספרס – גולדן סטייט ווריירס 112:92
חמישה חודשים ועשרה ימים חלפו מאז המפגש האחרון בין הקבוצות שחרץ 4:0 מהדהד בסדרת גמר המערב של עונת 2016/17. גם הפעם הגיעו הספרס ללא קוואי לנארד, ודווקא פתחו נהדר עם 24:33 בסיום הרבע הראשון.

אלא שלא סתם האלופה היא מי שהיא. החבורה של סטיב קר פתחה מבערים, צימצמה למינוס חמש בהפסקה ולעשר הדקות האחרונות של המשחק כבר נכנסה ביתרון 78:84. קליי תומפסון כיכב עם אחוזים נפלאים מהשדה (16 מ-25 כולל 5 מ-8 לשלוש), וקווין דוראנט את סטפן קרי חיברו 45 נקודות משותפות. עומרי כספי רשם שלוש דקות בהן קלע שתי נקודות וקטף שני ריבאונדים.

פופוביץ'
פופוביץ'. זאת דוגמא אישית? (AFP)

מי שלקח קשה את ההפסד היה מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ'. פופ הורחק ארבע דקות ו-47 שניות לסיום במצב של 100:87 לחובתו משום שאמר לשופט: "אתה שופט נורא".

פורטלנד טריילבלייזרס – לוס אנג'לס לייקרס 110:113
החבורה מעיר המלאכים ממשיכה לחפש את עצמה, והלילה העניקה לה פורטלנד שיעור בנסיון. הגנה רצחנית של האורגונים עצרה את לונזו בול על אפס נקודות ו-0 מ-3 מהשדה ב-28 דקות, ובסיום הרבע הראשון הובילה המארחת ב-16 נקודות. הלייקרס חזרו ברבע השני בזכות 25:37 אך 60 נקודות משותפות של דמיאן לילארד ויוסוף נורקיץ' הכריעו את הכף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי