לונזו בול: לא חשבתי על השיא ששברתי, רק רציתי לנצח

לונזו בול
לונזו בול | AFP

הרוקי של לוס אנג'לס לייקרס עקף את לברון ג'ימס והפך לשחקן הצעיר אי פעם שמסיים עם טריפל-דאבל. דוראנט הגיב ל"טראש טוק" עם אמביד בניצחון גולדן סטייט על פילדלפיה: "ידעתי שאצליח להוציא אותו מאיזון"

(גודל טקסט)

היסטורייה נרשמה הלילה (בין שבת לראשון) בליגת ה-NBA, כאשר לונזו בול, הרוקי של לוס אנג'לס לייקרס, שבר את השיא של לברון ג'יימס והפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם בליגה הטובה בעולם שרושם טריפל-דאבל.

בול עשה זאת בהפסד הקבוצה 98:90 למילווקי, בו קלע 19 נקודות, קטף 11 ריבאונדים ומסר 13 אסיסטים וכל זאת כשהוא בן 20 ו-15 ימים בלבד. השיא היה שייך עד כה כאמור ל"מלך", לברון ג'יימס שבגיל 20 ו-20 ימים קלע 27 נקודות, הוריד 11 כדורים חוזרים ומסר 10 אסיסטים עבור קליבלנד קאבלירס ב-2005.

"זה לא משנה עבורי בכלל", אמר בול אחרי המשחק, "כל מה שרציתי זה לנצח. חשבתי ששמנו את עצמנו בעמדה טובה לנצח את המשחק, אבל זה לא יקרה". מאמנו, לוק וולטון, שפע במחמאות לגארד: "הוא היה מצוין. כמובן שזה מסייע שזריקות נכנסות, אבל הוא עשה עבודה טובה גם בשאר היבטים. הוא יצר מצבים לחבריו, שיחק באגרסיביות בהגנה ובהתקפה. זה היה משחק טוב שלו".


בול חודר לסל מול מילווקי. מחק את השיא של לברון מ-2005 (AFP)

עוד במערב, מי שהולכת ומשתפרת ממשחק למשחק היא האלופה גולדן סטייט, שרשמה ניצחון נוסף משכנע נוסף – 114:135 על פילדלפיה, שקבע ניצחון שישי ברצף בפער של 15 נקודות ומעלה. קווין דוראנט, המצטיין במשחק עם 29 נקודות אחרי שחזר מפציעה, התייחס בסיום לטכנית שספג מצוות השיפוט בעקבות "טראש טוק" עם הסנטר ג'ואל אמביד: "הוא מדבר שטויות, ידעתי שאם נדבר אני אצליח להוציא אותו מאיזון. זה היה כיף, אנחנו מכירים שנים ואין לי שום דבר נגדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי