שחקני קליבלנד נגד לברון ג'יימס: "לא כיף לשחק איתו"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הכוכב של אלופת המזרח נמצא תחת מתקפה לאור היכולת הדלה מאז פתיחת העונה, ובארה"ב עוסקים בהרחבה גם במערכת היחסים שלו עם טיירון לו: "בתור מנהיג, הוא מעביר מסרים סותרים יותר מדי פעמים ונראה שלמאמן נמאס"

(גודל טקסט)

פתיחת העונה של קליבלנד לא מזהירה בלשון המעטה (שבעה ניצחונות מול שבע הפסדים), וכעת בארצות הברית מנסים למצוא את פשר היכולת הדלה אצל הקבוצה שהגיעה בשלוש השנים האחרונות לגמר ה-NBA.

מרבית החיצים מופנים כלפי לברון ג'יימס, ובאופן די נדיר, אחד משחקני הקבוצה יצא נגדו בעילום שם: "הוא משחק חזק רק כשזה מתאים או מתחשק לו, וזה לא בסדר. זה המסר שאתה מעביר לשחקנים? המספרים מרשימים, אבל אני לא יודע עד כמה כיף לשחק איתו. בתור מנהיג, הוא מעביר מסרים סותרים יותר מדי פעמים ונראה שגם לטיירון לו נמאס מזה".

בנוסף, נראה שמערכת היחסים בין לברון למאמנו לו עלתה על שרטון. באתר "קליבלנד.קום" נטען: "מקורות בקבוצה טוענים שאין מתיחות אמיתית בין השניים ושהם בסך הכל מגיבים ללחץ שנוצר בעקבות הפתיחה הקשה, אבל האמת היא שמתחת לזה ניתן להבחין שהקשר ביניהם מתפורר".

לברון
לברון. לא כיף איתו (AFP)

הדיווח מסתמך בין השאר על תקרית בין מאמן קליבלנד לעיתונאים בסיום הניצחון ניו יורק, כשנשאל על מהלך שביצע ברבע השלישי בו החליף את כל החמישיה, כולל ג'יימס. בתגובה לבקשת הכתבים להסבר ירה לו: "למה אני צריך לפרש כל מהלך? הוצאתי אותו וזהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי