אמארה סטודמאייר: הפרקט לא חסר לי, לא מדגדג לי לחזור

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | ערן לוף

שחקן העבר הדליק נר חנוכה באירוע מיוחד והתייחס לניקס, להפועל ירושלים וגם לחוויות שצבר: "לא מתגעגע לשחק, כשהגעתי לישראל הרגשתי שוב כמו רוקי"

(גודל טקסט)

"אני מאוד מתגעגע לניו יורק העיר, לניקס, לאווירה במדיסון סקוור גארדן, אבל להגיד שאני מתגעגע לשחק כדורסל אני לא יכול", כך אמר אמרה סטודמאייר לאתר הרשמי של ניו יורק ניקס, כשביקר היום (שלישי) במשחק של הקבוצה מול הלייקרס (109:113). הפורוורד הוסיף: "אני אפילו יכול לומר שזה לא מדגדג אפילו. הפרקט לא חסר לי ואני מרגיש מאוד מרוצה מכך שפרשתי. אני ממש אוקיי עם זה".

סטודומאייר, המכונה בכתבה "השחקן היהודי הגדול בדורו", הוזמן על ידי המועדון כדי להדליק נר של חנוכה, ולא יכול היה להסתיר את התרגשותו: "בניגוד לחזרה למשחק כשחקן פעיל, הכדורסל עצמו מאוד מרגש אותי. אני עדיין מרגיש כאוהד גדול של הקבוצה ומחכה כבר לשריקת הפתיחה לצפות בניקס משחקים".

הפורווורד ששיחק גם בפיניקס ובמיאמי, מעולם לא זכה באליפות NBA. ואז הגיעה ההצעה מהפועל ירושלים, קבוצה שהוא כידוע אחד מבעליה. "הרגשתי כמו רוקי מחדש. לא ידעתי למה לצפות ואיך לעבור את מחסום השפה", נזכר סטודומאייר, "אבל בסופו של דבר זאת היתה חוויה נפלאה. גם זכינו באליפות וגם שיחקנו בכל כך הרבה מדינות באירופה, כך שאוהדים שהכירו אותי מה-NBA יכולים היו לחזות בי בגדול טבעי".

סטודמאייר סיפר עוד שהוא נהנה מהמנוחה ומתמקד בינתיים באימון קבוצת הבית ספר בו לומד ילדו בן ה-12. "זאת חוויה מאתגרת. מעולם לא אימנתי ואני לא יודע איך לצייר על לוח. אבל נראה, אולי אאמן, אולי אצטרף למועדון בתור דירקטור או חלק מהצוות המקצועי ואולי בכלל אבחר לפרשן. נראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי