דיווח: גולדן סטייט תנסה לצרף בקיץ את לברון ג'יימס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

לפי ESPN הווריירס עשויים לשחרר את תומפסון ואיגודאלה כדי לפנות מקום תחת תקרת השכר לכוכב הגדול. המלך "יקשיב להצעה מתוך כבוד למסורת המנצחת". וגם: מירוטיץ' יעבור לניו אורלינס

(גודל טקסט)

ארצות הברית סוערת וגועשת. לפי דיווח ב-ESPN גולדן סטייט עשויה לקיים פגישה עם לברון ג'יימס בקיץ בניסיון לצרפו לגלאקטיקוס באוקלנד.

לפי מקורות בליגה לברון, שבסוף העונה יסיים את חוזהו בקליבלנד, יקשיב "מתוך כבוד למסורת המנצחת של הווריורס, להצעה של גולדן סטייט רק אם היא תצליח לפנות מספיק מקום בתקרת השכר".

לפי הפרסומים בגולדן סטייט עשויים לשחרר את קליי תומפסון ואנדריי איגודאלה כדי לפנות מקום לקינג ג'יימס. בחודשים האחרונים הוזכרו פילדלפיה, יוסטון ושתי הקבוצות של לוס אנג'לס, לייקרס וקליפרס כמועמדות לקלוט את הכוכב הגדול.

אם לא די בכך, מאוחר יותר התפרסם דיווח לפיו "המלך" עשוי לשבת לקראת הקיץ גם עם ראשי סן אנטוניו, בוסטון סלטיקס, האקסית מיאמי היט ולוס אנג'לס לייקרס, כמובן בהנחה שיציעו לו חוזה מקסימום.

קרי ודוראנט. יקבלו גם את לברון? (AFP)
קרי ודוראנט. יקבלו גם את לברון? (AFP) 

ללא כל קשר ללברון ג'יימס, עסקאות רבות נרקמות בימים אלו בליגה הטובה בעולם והבולטות הן העברתו של ניקולה מירוטיץ' לניו אורלינס פליקנס ושל גרג מונרו לבוסטון בלטיקס. באשר למירוטיץ', לאחר שדווח כי האפשרות לטרייד נפלה, כעת מתפרסם כי שיקגו בולס תקבל את עומר אשיק, טוני אלן ובחירת סיבוב ראשון בדראפט. הפליקנס ישלמו את שכרו גם בשנה הבאה (12.5 מיליון דולר) ויעבירו בחירה בסיבוב השני בדראפט.

הפליקנס מעוניינים גם במונרו, הסנטר שנחתך מפיניקס וקרוב לחתימה בבוסטון סלטיקס. גם הפליקנס, אחרי שאיבדו את דימרקוס קאזינס, נחשבים למועמדים מובילים לצרפו לאור העובדה כי יוכלו לתת לו דקות משמעותיות על הפרקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי