הפרשנים נגד כספי: "מלך ה'לוותר על זריקת שלוש פנויה'"

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

באוקלנד לא מרוצים מהפסיביות של הפורוורד הישראלי שקיבל שתי דקות ולא קלע בהפסד גולדן סטייט לפורטלנד: "אתם באמת חושבים שמה שהוא מול פיניקס חשוב כל כך?"

(גודל טקסט)
יומיים בלבד אחרי שהצטיין עם שיא עונתי ושלשה ראשונה העונה מול פיניקס, עומרי כספי קיבל הלילה (בין רביעי לחמישי) שתי דקות בלבד בהן לא קלע (0 מ-2 מהשדה) וסיים עם מדד פלוס מינוס של 4-.


במהלך המשחק ויתר כספי על שלשה פנויה והעדיף לחדור לסל, שם כאמור החטיא. המהלך הרגיז את הפרשנים המקומיים. "כספי הוא מלך ה'לוותר על זריקת שלוש כדי להחטיא ליי אפ'", כתב מרכוס תומפסון מאתר "האתלטיק" בחשבון הטוויטר.



הפרשן טים קוואקמי ענה לאוהדים שתהו מדוע הפורוורד הישראלי לא קיבל יותר דקות משחק. "אתם באמת חושבים שמה שכספי עשה מול פיניקס חשוב כל כך? אוקיי..זה היה משחק מול פיניקס. אם אתם חושבים שיש לזה חשיבות עליונה או השלכות לגבי העתיד, או שאתם לא צופים במשחקים או שפשוט לא אכפת לכם".


כזכור, ביממה האחרונה דווח שהווריירס עוד לא השתכנעו לחלוטין שצריך להשאיר את השחקן הישראלי והם עשויים לוותר עליו במסגרת הפעילות שלהם בשוק השחקנים החופשיים.


Casspi is the king at passing up a 3 to miss a driving layup

— Marcus Thompson (@ThompsonScribe) February 15, 2018


You really think what Casspi did against the Suns game meant all that? Ohhh kay. https://t.co/Gik5YUcNZu

— Tim Kawakami (@timkawakami) February 15, 2018


I'm not doing this, fellahs. I'm not going up against the Casspi stans who don't watch the games. https://t.co/g5ZQGzSo5t

— Tim Kawakami (@timkawakami) February 15, 2018


58-0 if they had played Casspi 40 minutes a game, though. https://t.co/g34zbbNTyu

— Tim Kawakami (@timkawakami) February 15, 2018



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי