ד'אנטוני: הארדן הוא השחקן ההתקפי הטוב ביותר שראיתי

ג'יימס הארדן. לאן הוא יכול להשתפר
ג'יימס הארדן. לאן הוא יכול להשתפר | צילום: AFP

מאמן יוסטון רוקטס חילק מחמאה נדירה לכוכב שעזר לקבוצתו לעצור את רצף הניצחונות של פורטלנד. "אפילו בערב שהוא לא 100%, הוא מוציא שלושים-ארבעים נקודות בקלות". סטף קרי יחזור להתאמן עם גולדן סטייט כבר הערב

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

יוסטון רוקטס ניצחו הלילה 11:115 את פורטלנד, בניצחון שעצר רצף מטורף של 13 ניצחונות רצופים לקבוצה מהבית הצפון מערבי. המצטיין במשחק היה, כמובן, האיש והזקן ג'יימס הארדן, שקלע 42 נקודות וכעת הוא זוכה למחמאות מכל כיוון. הגדולה מכולן, ואולי המופרזת ביותר, הגיעה מכיוון מאמנו מייק ד'אנטוני.

"הוא השחקן ההתקפי הטוב ביותר שראיתי" אמר ד'אנטוני באופן חד משמעי לאחר המשחק. הערה תמוהה במקצת, אם מחשיבים את העובדה שהיא באה מכיוון אדם שאימן בעבר בין השאר את קובי בראיינט, שלישי ברשימת הקלעים בכל הזמנים, את המקום השלישי באסיסטים בליגה סטיב נאש ואת כרמלו אנתוני, שרק לאחרונה חצה את רף 20 אלף הנקודות.

"הוא שחקן מדהים, קודם כל", אמר ד'אנוטני כשנשאל על הקביעה הזו. "הוא שילוב של הכל. יש שחקנים שיהיו קצת יותר טובים בזה, או קצת יותר טובים בזה, אבל כאשר אתה שם את הכל בבנדאם אחד, זה הוא. אפילו בערב בו הוא לא במאה אחוז, הוא מוציא 30-40 נקודות בלי בעיה. האופן שבו הוא רואה את המשחק, ואת חבריו לקבוצה, ואיך הוא נלחם על כל כדור, זה משהו שאין לאף אחד אחר. הבעיה היחידה שלו היא שהוא מתעייף. הוא בן תמותה, אחרי הכל".

ובשביל מקרים בהם הארדן מתעייף, לרוקטס יש את כריס פול. המעבר שלו מהקליפרס הוכיח כקלף מנצח, והשילוב בינו לבין הארדן הוביל את יוסטון למצב בו היא עם 30 ניצחונות ב-33 המשחקים האחרונים, עם פער של חמש נקודות מעל גולדן סטייט מוכת הפציעות ועם שובר שוויון לטובתה במאזן בין שתי הקבוצות. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הארדן יהיה אחד המועמדים0 הבכירים לתואר ה-MVP של העונה הסדירה בעוד שבועות ספורים.

קרי. יחזור למגרשים כבר בשבוע הבא (AFP)
קרי. יחזור למגרשים כבר בשבוע הבא (AFP)

באשר למכת הפציעות של גולדן סטייט, הם קיבלו בשורות טובות: סטף קרי יחזור הערב לאימונים ולפי הפרסומים בכלי התקשורת המסקרים את הווריירס צפוי לחזור בשבוע הבא למגרשים ולעזור לקבוצתו בשבועות האחרונים של העונה הסדירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי