"בחיים לא ראיתי מישהו כמו לברון, המוח לא מסוגל לקלוט"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

קינג ג'יימס מטריף את קליבלנד אחרי תצוגת הענק בניצחון על טורונטו. דווייט הווארד חשף את ההודעה שקיבל במחצית וגרמה לו לשבור שיאים היסטוריים. וגם: המועמדים לאימון מילווקי

(גודל טקסט)

בכל פעם שנראה לנו שאי אפשר להשיג יותר, שחקני ה-NBA מנפצים שוב את תקרת היכולת האנושית. גם הלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלנו כמה תצוגות בלתי נשכחות.

דווייט הווארד קלע 30 נקודות ו-32 ריבאונדים בניצחון שארלוט על ברוקלין והפך לשחקן השמיני בהיסטוריה בתולדות ה-NBA שמסיים משחק עם לפחות 30 ו-30, והראשון מאז קווין לאב ב-2010. הסנטר של ההורנטס גילה כי במחצית הוא קיבל הודעה מחבר שאמר לו כי הוא לא מרוצה מהיכולת שלו ("ההודעה הזו הכניסה בי אש ואנרגיה מטורפת"). לחצי השני הוא עלה אחרת לגמרי ועזר לקבוצתו למחוק פיגור 19. האחרון שסיים עם 30 ו-30 מול הנטס היה קארים עבדול ג'אבר. "לא ראיתי שום דבר כזה לפני כן. זה היה משוגע ובלתי נתפס. מטורף לראות מספרים כאלה", אמר בהשתוממות, חברו קמבה ווקר.

הצגה אישית מופלאה נוספת הייתה של לברון ג'יימס שעזר לקליבלנד למחוק פיגור 15 ולהנחיל למוליכת המזרח טורונטו הפסד ראשון אחרי תשעה ניצחונות חוץ רצופים. לארי דרו, שעומד על הקווים במקומו של טיירון לו, לא האמין למראה עיניו: "אם לומר את האמת, בחיים לא ראיתי דבר כזה. אלה מספרים לא הגיוניים. זה מדהים מה שהוא מצליח לעשות, בכל משחק ובצורה קבועה. המוח לא מסוגל לקלוט את זה. אין מילים שיתארו את מה שהוא מביא לקבוצה שלנו. אנחנו סומכים עליו כל הזמן ויודעים שהוא יכול להרים את הרמה של כולם. נדמה שכל לילה הוא מייצר משהו מיוחד עבורנו ואני פשוט שמח שיוצא לי לאמן אותו".

קינג ג'יימס מסר 17 אסיסטים ולא איבד אפילו כדור אחד. רק שני שחקנים בעשור האחרון רשמו את ההישג המרשים הזה – ראג'ון רונדו (פעמיים) וכריס פול (פעמיים).

בתוך כך, מילווקי ממשיכה לחפש מאמן לעונה הבאה אחרי פיטוריו של ג'ייסון קיד. לפי פרסומים, שני המועמדים המובילים לתפקיד הם הפרשן ג'ף ואן גנדי ומאמן יוסטון לשעבר קווין מקהייל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי