לברון ג'יימס: אף פעם לא חשבתי שאהיה כמו מייקל ג'ורדן

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד השווה את שיאו של MJ23 עם משחק 866 ברציפות עם לפחות 10 נק': "התאהבתי במשחק הזה בזכותו, לצפות בו זה כמו להסתכל על אלוהים", ג'יי אר סמית': "כמו לראות את מייקל ג'קסון בסיבוב הופעות"

(גודל טקסט)

גם כשהוא בגיל 33, לברון ג'יימס מראה שהוא קרוב לבלתי אנושי. כוכב קליבלנד קלע הלילה (בין רביעי לחמישי) 41 נקודות, לקח 10 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים בניצחון על שארלוט והשאיר את הקאבלירס במקום השלישי במזרח.

קינג ג'יימס השווה את שיאו של מייקל ג'ורדן כשקלע לפחות 10 נקודות משחק 866 ברציפות וצפוי לעקוף את "אלוהי הכדורסל" כבר במשחק הקרוב. "אף פעם לא חשבתי שאהיה כמו ג'ורדן, שלדעת רבים הוא הגדול מכולם. אני לובש את הגופייה מס' 23 בגלל מייקל. התאהבתי במשחק הזה בזכות מייקל, בזכות כל מה שהוא הצליח להשיג בקריירה שלו. לצפות בו זה כמו להסתכל על אלוהים".

על שבירת השוואת השיא הוסיף לברון: "אני לא מגיע למשחק במחשבה שאני צריך לקלוע 10 נקודות ומעלה. זה פשוט קורה. אני לא יכול להסביר איך אני עושה את הדברים האלה".

ג'יי אר סמית' שיבח את חברו: "לכל מקום שאנחנו הולכים הוא מקבל סטנדינג אוביישן. זה כמו לראות את מייקל ג'קסון בסיבוב הופעות. זה מגניב".

לברון ג'יימס (AFP)
לברון ג'יימס (AFP)

בשורות טובות מגיעות מפילדלפיה. בצילומים שעבר ג'ואל אמביד לא התגלו זעזוע מוח או סדקים. כוכב פילדלפיה התנגש בפניו עם חברו לקבוצה מרקל פולץ ופונה במהירות לבית החולים כשהוא נתמך בידי אנשי הקבוצה. "הלב שלי ירד לתחתונים", אמר פולץ הנבוך. "הוא בחור קשוח. אתפלל עבורו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי