דיווח בארה"ב: קיירי ארווינג סיים את העונה

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

הגארד של בוסטון עבר לפני כשבועיים הליך רפואי להסרת מיתר בברך מניתוח קודם שעבר. ההערכות לגבי שובו השתנו משישה שבועות למועד לא ידוע ובכל אופן אחרי הפלייאוף

(גודל טקסט)
קיירי אירווינג, כוכב בוסטון, סיים את העונה וכך יימנע מאיתנו המפגש הכל כך מצופה בינו לבין לברון ג'יימס מקליבלנד שאמור היה להיות גמר המזרח. כך עולה מדיווח של רשת ESPN.


הגארד עבר לפני כשבועיים ניתוח להסרת מיתר שהוצב לפני שלוש בפיקת הברך שלו בעת פציעה קודמת. ההערכה הראשונית היתה שההליך הרפואי בברך יגרום להיעדרות של בין 4 ל-6 שבועות, אבל הערב (שישי) נודע שההיעדרות תהיה ממושכת בהרבה.


אירווינג שעבר בטריייד בין הסלטיקס לקאבס ששלח לקליבלנד את איזייה תומאס נתן עונה מצוינת בירוק עם 24.4 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק אבל לא שיחק בבוסטון מאז ה-11 במארס בהפסד 99:97 לאינדיאנה.


Breaking: In the aftermath of left knee surgery, Kyrie Irving will miss the rest of the regular season and playoffs. (via @wojespn) pic.twitter.com/YNHP7XVOsH

— SportsCenter (@SportsCenter) April 5, 2018


בוסטון (25:53) מדורגת שנייה במזרח ומפגרת בשלושה ניצחונות אחרי המוליכה טורונטו (22:56), כשהיא מקדימה את הקאבס בחמישה ניצחונות (30:48). אלא שללא KI יהיה לה קשה מאוד לתת פייט ליריבותיה ולהגיע לגמר ה-NBA.

 

Celtics fans after hearing Kyrie Irving will miss the playoffs: pic.twitter.com/J0ymOMxyex

— YourSports (@YourSports) April 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי