קווין קוק סוחט מחמאות, עומרי כספי לא ישחק מול הפליקנס

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

כשהתאריך הסופי להגשת רשימת השחקנים לפלייאוף, 10.4, נמצא ממש מעבר לפינה הגארד בן ה-25 מעלה את הרמה שלו בכל משחק. הישראלי לעומת זאת לא מצליח להתאושש מהפציעה ולא ישחק גם מול ניו אורלינס

(גודל טקסט)

 אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס, הושפלה הלילה מול אינדיאנה 126:106 והמאמן סטיב קר לא מסכים לקבל תירוצים על פציעות: "משפיל. פתטי", אלו היו רק חלק מהמילים של המאמן אחרי המשחק שכוונו כלפי שחקניו.

אבל אי אפשר להתעלם לחלוטין מהפציעות: הכוכב הגדול סטף קרי ייעדר לפחות עד לסיום הסיבוב הראשון של הפלייאוף, אנדרה איגודלה לא ישחק לפחות עד השבוע הבא, אבל מה שמעניין אותנו הוא מצבו של עומרי כספי – והאמת שאין לנו חדשות טובות.

לפי דיווחים בארצות הברית הפציעה של הישראלי בקרסול היא כזאת שמחייבת מעקב וטיפולים יום יומיים. כרגע קשה לו לקפוץ ולרוץ והוא בוודאות לא ישחק ביום שבת מול ניו אורלינס. הבעיה היא שהתאריך האחרון להגשת שחקנים לפלייאוף הוא יום שלישי, 10 באפריל, ובינתיים קווין קוק שנמצא על חוזה כפול גם בליגת הפיתוח מצטיין וכדי שיוכל לשחק בפלייאוף גולדן סטייט חייבת לשחרר שחקן.

קווין קוק. יוחתם במקום כספי? (AFP)
קווין קוק. יוחתם במקום כספי? (AFP)

"קווין קוק הוא אחד השחקנים המקצועיים ביותר שאימנתי. יש לו המון כישרון, הוא קלעי טבעי, אבל הכי חשוב זה מוסר העבודה הגבוה שלו והעובדה שהחברים שלו לקבוצה מאוד אוהבים אותן", את הדברים האלה אמר קר הלילה אחרי ההפסד. כנראה שהחוזה שלו בקבוצה מובטח, עכשיו נחכה לראות מי יהיה זה שישוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי