"לברון מגוחך, הוא עשה מה שרצה וכולנו הלכנו אחריו"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

קינג ג'יימס זוכה למחמאות גדולות אחרי תצוגת הענק בניצחון קליבלנד על אינדיאנה: "בדקתי כמה זמן אשאר ב'זון'. דיווח: הפרשן קני סמית' הצטרף לרשימת המועמדים לאימון ניו יורק ניקס

(גודל טקסט)
בצל הבשורות הקשות על מות אשתו של גרג פופוביץ' והברכות והאיחולים מכל רחבי הליגה, נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) שלושה משחקים שסגרו את מחזור המשחקים השני בסיבוב הראשון בפלייאוף.


במוקד עמדה תצוגת הענק של לברון ג'יימס. כוכב קליבלנד קלע 46 נקודות ולקח 12 ריבאונדים בניצחון הדרמטי של קליבלנד (97:100) על אינדיאנה והשווה את הסדרה ל-1:1. המלך קלע 16 נקודות בשש הדקות הראשונות, הכי הרבה אי פעם של שחקן בשש הדקות הראשונות במשחק פלייאוף.


"הרגשתי ממש טוב, אז ניסיתי לראות כמה זמן אוכל להישאר ב'זון'. פשוט שיחקתי את המשחק שלי", אמר ג'יימס בסיום. "אחרי מה שהיה במשחק הראשון. אני תמיד מסתכל על המשחק הקודם ובודק איך אני יכול לעזור יותר לקבוצה. הלכנו לחמישייה שאנחנו מכירים יותר, מתואמת יותר וזה עזר".


גם טיירון לו החמיא לכוכב: "רצינו שהוא יקבע את מהלך המשחק ושיכנס יותר לכיוון הסל. רצינו להכתיב את הטון הפעם וזה מה שלברון עשה. הוא הגיע לסל כבר בפתיחה שוב ושוב וגם קלע כמה ג'אמפ שוטים. לברון השיג את מה שהוא רצה וכולנו הלכנו אחריו". לארי נאנס ג'וניור נשאר נדהם: "אני חושב שהיינו קשוחים יותר מההתחלה. טוב, יהיה יותר נכון לומר שלברון היה קשוח יותר מההתחלה. קשה להיות מופתע ממנו בשלב הזה, אבל זה באמת מגוחך. הוא מדהים".


Including tonight, LeBron James has totaled 40+ PTS, 10+ REB, and 5+ AST in an #NBAPlayoffs game 10 times. That's twice as many games of that kind as anyone in NBA history. Elgin Baylor had next-most with five. Shaquille O'Neal and Michael Jordan each had four. @EliasSportspic.twitter.com/8dMYdNPdkV

— NBA.com/Stats (@nbastats) April 19, 2018


בתוך כך, בארה"ב מדווחים שמועמד נוסף הצטרף לרשימת המועמדים לאימון ניו ניקס. מדובר בפרשן רשת TNT קני סמית'. שחקן העבר שזכה עם יוסטון רוקטס בשתי אליפויות, לא עבד בשום תפקיד אימון מאז פרש ב-1997, אך נחשב למוח כדורסל מבריק ובעל כריזמה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי