קליבלנד ב-2:2 נגד אינדיאנה, וושינגטון בשוויון מול טורונטו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

לברון ג'יימס היה קרוב לטריפל דאבל (32 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) והוליך את סגנית האלופה ל-100:104 אצל הפייסרס, ביל ו-וול הצטיינו במדי הוויזארדס ושמרו על הבית ב-98:106 מול הרפטורס

(גודל טקסט)

שני משחקים מרתקים נערכו כבר אתמול (ראשון) בשעות הערב, כאשר גולדן סטייט נכנעה למאנו ג'ינובילי וסן אנטוניו ונמנע סוויפ ועוד קודם לכן היה הניצחון הדרמטי של מילווקי על בוסטון שכפה 2:2 בסדרה, אבל גם הלילה זכינו לדרמה גדולה כאשר קליבלנד קאבלירס ניצחה באינדיאנה והשיבה לעצמה את יתרון הביתיות ו-וושינגטון שמרה על ביתה וגם היא ב-2:2 בסדרה מול טורונטו.

אינדיאנה – קליבלנד 104:100 (2:2 בסדרה)
לברון ג'יימס אחר לאחר פתיחת הסדרה, אז נכנעו הקאבלירס, כי חבריו יצברו ניסיון ככל שהסדרה תתקדם ויתעלו זאת. הלילה, אחרי ה-90:92 שהשיב את אינדיאנה ליתרון, התעוררה סגנית האלופה, ניצחה באולם של הפייסרס והשיבה לעצמה את יתרון הביתיות. שחקניו של טיירון לו הצליחו לברוח ליתרון דו ספרתי ברבע השני וירדו להפסקה ב-50:60, אבל ככל שנקפו הדקות המקומיים נכנסו לעניינים ואף הצליחו להשלים את המהפך כשעל השעון נותרו 4:28 דקות לסיום. 

אז, כמובן, נכנס "המלך" לתמונה: לברון ג'יימס לקח את האחריות, הסתייע גם בקייל קורבר (18 נקודות) שקלע שתי שלשות משמעותיות והשיג את ה-2:2 בסדרה הודות ל-100:104. ג'יימס היה קרוב לטריפל דאבל כשקלע 32 נקודות, קטף 13 כדורים חוזרים ומסר שביעה אסיסטים. 12 נקודות כ"א קלעו ג'יי.אר סמית' (4 מ-10 מחוץ לקשת) וג'ורדן קלארקסון. בשורות המארחת כל שחקני החמישייה קלעו בספרות כפולות, אך דווקא דומנטאס סאבוניס שעלה מהספסל קלע יותר מכולם, 19 נקודות. ויקטור אולאדיפו ומיילס טרנר קלעו 17 נקודות כל אחד.


לברון ג'יימס לקח את האחריות והשיג את השוויון בסדרה (AFP)

וושינגטון – טורונטו 98:106 (2:2 בסדרה)
בניגוד לאינדיאנה, מי ששמרה על הבית היא וושינגטון וויזארדס שהצליחה למחוק פיגור כפול ולשוב ל-2:2 מול הראפטורס, מי שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח. ברבע השלישי האורחת מקנדה הייתה ביתרון דו ספרתי ובדרך ל-0:3 מבטיח, אבל ריצת 8:24 ברבע האחרון, כאשר בראדלי ביל מצטיין עם 31 נקודות וג'ון וול מוסיף 27 נק' ו-14 אסיסטים, הובילה את המהפך. דמאר דרוזן מן העבר השני קלע 35 נקודות, אבל טורונטו תיאלץ לנסות ולהשיב לעצמה את היתרון במשחק הבא שייערך באולמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי