סטיב קר: איך אני יודע שג'ינובילי זקן? אני שיחקתי לצידו

סטיב קר
סטיב קר | AFP

מאמן גולדן סטייט החמיא לגארד הוותיק, שקלע נגדו 16 נקודות מכריעות בניצחון החשוב 90:103 של סן אנטוניו וקבע 3:1 בסדרה: "הוא יכול לשחק עוד שנתיים בקלות. טיפוסי למאנו". וגם: לברון השווה עוד שיא של ג'ורדן

(גודל טקסט)

בזמן שהעיניים היו נשואות אל לברון ג'יימס, שהוביל את קליבלנד לניצחון 100:104 על אינדיאנה עם 32 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסיטים, ובכך הפך לשחקן השני בלבד שקולע 30 נק' ב-100 משחקי פלייאוף (הראשון הוא, כמובן, מייקל ג'ורדן), גם סן אנטוניו נתנה הצגה הלילה (בין ראשון לשני) כשניצחה 90:103 את גולדן סטייט וצמצמה ל-3:1 בסדרה.

מי שהוביל את סן אנטוניו לניצחון הגדול היה מאנו ג'ינובילי הוותיק. הגארד בן ה-40 עלה מהספסל, קלע 16 נקודות כשרובן ברבע הרביעי ומנע מקווין דוראנט וחבריו להשלים סוויפ. ג'ינובילי כבר לא ילד, ואף אחד לא יודע את זה יותר ממאמן גולדן סטייט סטיב קר.

"איך אני יודע שמאנו זקן? אני שיחקתי לצידו", אמר קר לאחר המשחק. "ואני מספיק זקן כדי לשחק גרוע. אז אני יודע שהוא כבר מבוגר. אבל הוא יכול לשחק עוד שנתיים בקלות. חייכתי כשהוא קלע את השלשה מהפינה הימנית. זה טיפוסי למאנו: בגיל 40 עם 16 נקודות ושלשת ניצחון. זה מה שהוא עושה". החמיא לארגנטינאי, שקלע מעל 10 נקודות ברבע הרביעי של משחק פלייאוף לראשונה מאז 2012.

לצד ג'ינובילי שיחק הלילה גם טוני פארקר, והשניים קבעו שיא ביחד: הם הצמד שניצח הכי הרבה משחקי פלייאוף ביחד, עם 132 ניצחונות. אחד יותר ממספר הניצחונות שמאנו שיחק בהם יחד עם טים דאנקן.

מאנו. יכול לשחק עוד שנתיים? (AFP)
מאנו. יכול לשחק עוד שנתיים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי