בלאט: יש מאבקי כוח בין מכבי ת"א למנהלת הליגה

בלאט הערב על הקווים
בלאט הערב על הקווים | צילום: אתר היורוליג

המאמן הישראל נשאל בראיון על ההחלטה של הצהובים לבנות שני סגלים נפרדים: "צריך לחכות ולראות אם זה בכלל יקרה". בארה"ב טוענים: "בודנהולצר נפגש עם הניקס, אם יקבל הצעה הוא יהיה המאמן"

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

ראשי הניקס יגיעו השבוע לאירופה כדי להיפגש עם דייויד בלאט ולראיין אותו לתפקיד המאמן בעונה הבאה, אבל בארצות הברית טוענים שי הקבוצה מהתפוח הגדול מצאה את המועמד המוביל שלה.

לפי הכתבים המקומיים בניו יורק, הנשיא סטיב מילס והג'נרל מנג'ר סקוט פרי נפגשו ביום ראשון עם בודנהולצר, ועדיין לא ברור איך הייתה התרשמותם. אך האופציה הזו קורצת לראשי הקבוצה מהתפוח הגדול בזכות ההצלחה שלו עם ההוקס בשנים האחרונות והניסיון שצבר בשנים הרבות בהם שימש כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו.

המאמן עצמו מעוניין מאוד להגיע לניקס וזו הבחירה המועדפת שלו. מקורב לעסקה טען: "אם הניקס יציעו למייק להיות המאמן הוא יסכים". לבודנהולצר יש חוזה לשנתיים נוספות באטלנטה, אבל ראשי המועדון הסכימו לו לבדוק הצעות נוספות לפני שיקבל החלטה סופית לגבי עתידו.

שם נוסף שהצטרף לבורסת השמות הוא שלך ג'יימס בורגו, עוזר מאמן נוסף של פופוביץ' בספרס. פרי עבד באורלנדו כעוזר ג'נרל מנג'ר כשבורגו עבד שם והשניים מכירים היטב.

מייק בודנהולצר. מקדים את בלאט (מכבי ת
מייק בודנהולצר. מקדים את בלאט (מכבי ת"א, האתר הרשמי) 

בתוך כך, בלאט התראיין לאתר "ספורטנדו" ונשאל על ההחלטה של מכבי ת"א לבנות שני סגלים בעונה הבאה. "אנחנו צריכים לחכות ולראות אם באמת זה יקרה. בשלב זה יש מאבקי כוח בין מכבי למנהלת הליגה אז אנחנו צריכים להמתין. אבל אם זה יקרה, זה יהיה מעניין מאוד ויכול להיות דוגמה למקומות אחרים באירופה, כי זה בעצם סיטואציה בין הליגות המקומיות ליורוליג".

דייויד בלאט. מנתח את המצב בישראל (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי