שני רק למייקל ג'ורדן: המספרים המדהימים של לברון

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

יותר סלי ניצחון בפלייאוף מכל אחד אחר, 40 נקודות ומעלה 21 פעמים בקריירה. קינג ג'יימס ממשיך לשבור את כל השיאים. באינדיאנה טוענים שהחסימה לא הייתה חוקית. וגם: ווסטברוק סוחב את אוקלהומה לבד על הגב

(גודל טקסט)
לילה סוער עבר בפלייאוף ה-NBA. לברון ג'יימס סיפק תצוגת ענק וקלע שלשה על הבאזר כדי לתת לקליבלנד ניצחון על אינדיאנה. ראסל ווסטברוק החזיר את אוקלהומה מהקבר ומפיגור 25 לניצחון מדהים על יוטה.


זה היה סל הניצחון הרביעי של לברון בפלייאוף, יותר מכל אחד אחר אי פעם. רק פול פירס עשה את זה יותר מפעם אחת. קינג ג'יימס עבר קלע 40 נקודות ומעלה בפעם ה-21 בקריירה, בכך הוא עבר את ג'רי ווסט. רק מייקל ג'ורדן עשה את זה יותר פעמים (38).


באינדיאנה טענו שהחסימה של לברון בשניות הסיום לא הייתה חוקית. "הכדור שלי כבר פגע בלוח ורק אז הוא חסם, זה היה צריך להיחשב כסל. קשה לי לדבר על זה, כי הליי אפ הזה היה כל כך נהדר" אמר הנחסם, ויקטור אולדיפו. לברון עצמו גיחך: "ברור שאני חושב שזה היה גולטנדינג….וברצינות, אולדיפו עשה כאן חתיכת מהלך מרשים. הוא גרם לי ללכת לצד ימין ועבר לשמאל. פשוט ניסיתי לנצל את יכולת החזרה שלי כדי לחזור בזמן ולעשות את המהלך הנכון".


על זריקת הניצחון הוסיף קינג ג'יימס: "אמרתי לחברים לקבוצה שפשוט יתנו לי את הכדור. היה לאינדיאנה עוד עבירה לתת, אז רציתי למהר כי לא היה לנו עוד פסק זמן. הצלחתי להסתובב בזמן ולהגיע למצב שלי. הקבוצה הזו אף פעם לא עוצרת ולא מוותרת. ביום שישי יהיה אפילו עוד יותר קשה".


Win! The playoffs are still on! We'll keep fighting! ⚡ pic.twitter.com/FA5spk6mD4

— Alex Abrines (@alexabrines) April 26, 2018


ראסל ווסטברוק שוב לקח על עצמו את אוקלהומה והציל אותה ואת עצמו מהדחה מוקדמת. ראס הפציץ 45 נקודות והחזיר את הת'אנדר מפיגור 25 בקאמבק מדהים. "זה היה משחק של לנצח או ללכת הביתה. אתה חייב להשאיר לעצמך את הסיכוי להשיג את הניצחון. אני חושב שעשינו את זה עבודה טובה ונשארנו מאוחדים", אמר בסיום.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי