ג'יימס: "מהמשחקים הרעים שלי". קר: "סטף מתחמם ישר"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד קאבלירס סיים עם טריפל דאבל בניצחון על טורונטו, אבל פרגן לחבריו: "הם היו אדירים כשאני לא הייתי בשיאי". מאמן גולדן סטייט פרגן לכוכב שחזר: "הוא היה פשוט סטף קרי"

(גודל טקסט)
לילה נפלא של כדורסל היה ב-NBA. סדרת חצי גמר המזרח בין טורונטו רפטורס לקליבלנד קאבלירס נפתחה ב-112:113 דרמטי לסגנית האלופה, שניצחה בהארכה וגנבה את יתרון הביתיות, מאוחר יותר זכינו לראות את סטף קרי לראשונה מזה כחמישה שבועות וכוכב האלופה גולדן סטייט ווריירס נראה היה חד מתמיד, אפילו שרק עלה מהספסל ושותף ל-27 דקות.


לברון ג'יימס, שרשם טריפל דאבל 21 בקריירה במשחק פלייאוף והיה כמובן השחקן הבולט במחיקת פיגור של 14 נקודות בפתיחת המשחק, ביקש מעט קרדיט בסיום – אבל עבור חבריו: "החברים שלי שיחקו בצורה שלא תיאמן. אני לא הייתי בשיאי והם עמדו ונתנו את הכל", טען "המלך", שקלע 26 נקודות, מסר 13 אסיסטים וקטף 11 כדורים חוזרים ב-47 דקות.


"בהחלט, לא הייתי אפקטיבי כמו שאני רגיל, החטאתי יותר מדי זריקות פנויות, יותר מדי שלשות. הפציעה שלי מהמשחק הקודם לא אפשרה לי להתאמן בבוקר המשחק, אבל בסופו של יום הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. זה היה אחד המשחקים החלשים שלי העונה".


מן העבר השני, סטף קרי רשם קאמבק מושלם ב-116:121 של גולדן סטייט על ניו אורלינס, ניצחון שהעלה את הווריירס ל-0:2 בחצי גמר המערב על הפליקנס. קרי התאושש מכחמישה שבועות פציעה ועלה מהספסל לראשונה מאז הושבת ב-23 במארס, אבל זה לא מנע ממנו לירות 28 נקודות בהופעה יוצאת דופן – איתו גולדן סטייט הייתה בפלוס 26 נקודות, בלעדיו במינוס 21.



סטף קרי. לא לוקח לו זמן להתחמם (AFP)


רק עשרים דקות לפני המשחק נודע שקרי אכן חוזר רשמית לסגל ויעלה מהספסל, כך שהאוהדים נאלצו לחכות מעט יותר משקיוו כדי לראות את מספר 30 שוב על הפרקט, דבר שקרה 4:20 דקות לסיום הרבע הראשון. עד המחצית הוא קלע 12 נקודות ב-50 אחוזים מהשדה (5 מ-10) ולמעשה היה הקלע המוביל של קבוצתו. בסך הכל הוא סיים עם 8 מ-15 והוסיף 7 קליעות מדויקות מהעונשין.


"הוא היה סטף", אמר עליו בסיום המאמן סטיב קר, "לא לוקח לו זמן להתחמם, זה בטוח. ידענו שאנחנו רוצים לשתף אותו ל-25 דקות, לא בגלל מצב הברך אלא כי הוא לא שיחק תקופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי