"אין מילים לתאר את לברון", "בראד סטיבנס פשוט גאון"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

בארצות הברית משבחים את גיבורי הלילה: קינג ג'יימס לאחר סל הניצחון מול טורונטו: "אני חי בשביל הרגעים האלה", בבוסטון מחמיאים למאמן: "לוקח את ההחלטה הנכונה בכל מצב"

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס ממשיך להראות שהוא רמה אחת מעל הליגה, וההשוואות למייקל ג'ורדן רק הולכות וגוברות. קינג ג'יימס קלע הלילה (בין שבת לראשון) עוד סל ניצחון על הבאזר והעלה את קליבלנד ל-0:3 על טורונטו, מוליכת המזרח בליגה הסדירה.


לברון מוביל כבר משחק 11 ברציפות את קליבלנד בנקודות ובאסיסטים בפלייאוף, עקף את אוסקר רוברטסון עם הקצף הארוך ביותר בפוסט סיזן. הוא גם השחקן היחיד ב-15 השנים האחרונות שקלע יותר מבאזר ביטר אחד באותו פלייאוף. כוכב הקאבס עלה למקום החמישי בהופעות בפלייאוף (227) והוא רחוק 32 משחקים מהמוביל, דריק פישר.


"זה ניצחון גדול. אני חי בשביל הרגעים האלה מאז שאני ילד קטן, לצאת למגרש ולהיות שם בשביל הקבוצה שלי. החבר'ה סומכים עלי ואני שמח להצליח לעשות את הדברים האלה", אמר לברון. "זה היה קשה, אל תנסו את זה בבית…אני חי בשביל הרגעים האלה, רגעי ההכרעה". קווין לאב נותר המום: "אין לי מילים להגיד אחרי שראיתי דבר כזה. אנחנו רואים את לברון זורק את הזריקות האלה כל הזמן באימון, זה מיוחד".


בטורונטו עסוקים ביכולת הירודה של דמאר דרוזן. הפורוורד המצוין סיים עם שמונה נקודות בלבד ובילה על הספסל כל הרבע האחרון. "החלטנו שאנחנו צריכים להוציא את דרוזן מהעניינים", סיפר מאמן קליבלנד, טיירון לו. "הוא קולע בכזו קלות כל הקריירה. אנחנו מנסים להוציא את הכדור מהידיים שלו, למנוע ממנו להגיע לקו ולגרום לו לזרוק כמה שפחות. זה הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות".

Jayson Tatum is the only player in NBA History to score 20+ points in five consecutive playoff games at 20 years old or younger. @EliasSportspic.twitter.com/eClVVnHuDb

— NBA.com/Stats (@nbastats) May 6, 2018

ויש גם עוד סדרה. בוסטון כבר ב-0:3 על פילדלפיה, הפעם עם 98:101 בהארכה אחרי 53 דקות עצבניות. מי שמקבל את רוב המחמאות הוא מאמן הסלטיקס, בראד סטיבנס. "בראד גאון. נראה שהוא לוקח את ההחלטה הנכונה בכל מצב. המהלך עבד בצורה מושלמת, זה לא להאמין. לפעמים בראד משרטט משהו בפסק הזמן ואני מסתכל עליו ולא מבין, אבל זה עובד", אמר אל הורפורד, שהיה אחראי על כמה מהלכים דרמטיים במאני טיים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי