לברון נשאל למה קליבלנד הפסידה והחל לקרוא מהלכים

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב הקאבס הסביר באריכות את הקריסה ברבע הרביעי ב-108:83 נגד בוסטון אבל הצהיר: "רמת הדאגה שלי עומדת על אפס". סטיבנס קרא לארווינג והייוורד לפסק זמן והסלטיקס טסו ל-4:18 וסגרו עניין

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס גנב את ההצגה בתום התבוסה של קליבלנד לבוסטון 108:83, התבוסה השנייה בגודלה בתולדות הקאבס בפלייאוף. הכוכב נשאל מדוע הסלטיקס ברחו לקבוצתו ברבע מהאחרון וענה באריכות תוך כדי שהוא קורא מהלך מהלך. התגובות ברשת נחלקו בין לעג לבין הניסיון של ESPN לבדוק את הזיכרון של קינג ג'יימס.


מעבר לכך השחקן הטוב ב-NBA לא התרגש מהיכולת הגרועה במשחק הראשון (15 נק', 0 מ-5 מחוץ לקשת ו-27- איתו על הפארקט במאזן הפלוס מינוס, הכי חלש מבין שחקני הקאבס ושיא אישי שלילי): רמת הדאגה שלי עומדת על אפס. הייתי כבר בפיגור 1:0 וגם ב-2:0 בפלייאוף. לא משנה כמה רע שיחקתי (שבעה איבודים ואחוזי קליעה לא טובים) אני עדיין עם אותה רמת ביטחון, אני מבטיח שנתאושש כבר במשחק הבא".


טריסטן תומפסון הפורוורד/סנטר היה הרבה יותר ישיר: "לא הגענו בכלל למשחק הזה ובוסטון קרעו לנו את התחת". המאמן טיירון לו התבטא בעדינותף "כלום לא עבד לנו מול בוסטון הפעם אבל נשתדל לתקן הכל עד למשחק הבא". 

 

LeBron James' photographic memory: pic.twitter.com/IALy2gQeFC

— ESPN (@espn) May 14, 2018



בבוסטון מדווחים על עוד פעולה גאונית של בראד סטיבנס. מאמן הסלטיקס קרא לשני הכוכבים המושבתים שלו קיירי ארווינג וגורדון הייוורד לפסק הזמן כשקליבלנד סגרה פער של 26 ל-14 בלבד. ארוויינג והייוורד הקשיבו לתדרוך, החליקו ידיים עם חבריהם והתוצאה ריצת 4:18 שסגרה עניין ברבע הרביעי.
אגב, בסדרת הגמר בין שתי הקבוצות בוסטון הפסידה את כל שלושת המשחקים שלה בגארדן בהפרשים של סביב ה-30.


Recent history against Cleveland means nothing, because these Celtics are different. https://t.co/Ipho7i4SIU

— Boston Celtics (@celtics) May 14, 2018


סטיבנס עצמו נשמע כמי שרוצה להישאר על הקרקע כשאמר בסיום: "יש לנו עוד הרבה מה להשתפר מכאן". אל הורפורד (20 נק' ו-8 ריב') החמיא למאמנו: "בראד יודע לעשות את ההתאמות הנכונות לכל קבוצה ובכל מצב, מה שמביא לכך שאנחנו תמיד מוכנים ליריב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי