קר: לא יודע איך שומרים על דוראנט, יכול לזרוק מתי שהוא רוצה

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

כוכב גולדן סטייט ווריירס, שקלע 37 נקודות ב-106:119 ביוסטון בפתיחת גמר המערב, זכה למחמאות מכל עבר: "אחד הקלעים הטובים בתולדות המשחק", החמיא לו המאמן המנוצח מייק ד'אנטוני

(גודל טקסט)

גולדן סטייט הרגישה מאוד בטוחה בעצמה והרשימה בפתיחת גמר המערב עם 106:119 מאוד משכנע ביוסטון, בהובלת סטף קרי (18 נקודות) ובעיקר קווין דוראנט, שזכה למחמאות מקיר לקיר.

"הוא היה מוכן למשחק הלילה", החמיא לו קרי, וגם מאמן הרוקטס מייק ד'אנטוני לא חסך במחמאות, אך הבהיר: "הוא אחד הקלעים הטובים בתולדות המשחק, נכון? אני חושב שהוא היה מעולה, אבל אנחנו עדיין מסוגלים לנצח".

"אנחנו לא יכולים לאבד, להחטיא זריקות פשוטות ולאפשר להם לברוח", המשיך ד'אנטוני, "קליי תומפסון קלע מחוץ לקשת כשרצה, אנחנו לא יכולים לתת לו 15 זריקות מהשלוש (קלע שש מתוכן)".


גיבור הניצחון במשחק הראשון ביוסטון. דוראנט (AFP)

המאמן המנצח סטיב קר אמר: "אנחנו רוצים להמשיך להזיז את הכדור וכמובן שקווין דוראנט הוא לוקסוס עבורנו, אנחנו יכולים פשוט למסור לו. זה שחקן שכולם רוצים אותו אצלם. קווין הוא שחקן שאני לא יודע מה עושים בשביל לשמור אותו. הוא יכול לקחת כל זריקה שהוא רוצה".

16 איבודים רשמה יוסטון הלילה, יותר מבכל משחק אחר שלה בפלייאוף העונה, אבל דואנט עצמו והווריירס הצטנעו: "אני לא יודע אם אנחנו בשיא היכולת שלנו, אני חושב שאפשר להשתפר. אנחנו משחקים בגמר המערב מול הקבוצה הכי טובה בליגה, המדורגת מספר 1, שיש לה MVP בקבוצה. אני חושב שכולנו פשוט רוצים ליהנות מהרגע, כי לא כולם זוכים להזדמנות כזו ואנחנו רוצים לנצל אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי