פול כשיר למשחק 6, הרוקטס רוצים גמר ראשון משנת 1995

כריס פול
כריס פול | AFP

הרכז בן ה-33 שעזר לקבוצתו לנצח במשחק החמישי ולהביא את האלופה גולדן סטייט לכדי 48 דקות מהדחה, עבר סדרת בדיקות ואמר: "אני אהיה בסדר". סטף קרי: "צריכים להבין איך לצאת מהמצב הזה"

(גודל טקסט)
יוסטון רוקטס ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) את האלופה גולדן סטייט ווריורס 94:98 ועלתה ליתרון 2:3 בסדרה, אבל על החגיגות העיבה פציעתו של הגארד החשוב של הקבוצה, כריס פול, שפחות מדקה לסיום עזב את הפרקט כשהוא מדדה. הבוקר הרגיע השחקן את חבריו לקבוצה ואת האוהדים כשאמר: "אני אהיה בסדר לקראת המשחק הבא".


"הוא בחור קשוח", אמר מאמנו מייק ד'אנטוני, "גם אם הוא ישחק פחות במשחק מספר 6 אנחנו נהיה בסדר, יש לנו מספיק שחקנים בסגל. הכל בסדר". פול קלע הלילה 20 נקודות, 18 מהן במחצית השנייה, והרוקטס הפכו פיגור 2:1 בסדרה שהגיע אחרי תבוסה קשה, ליתרון 2:3 והם במרחק ניצחון אחד נוסף מגמר NBA ראשון מאז לקחו שתי אליפויות רצופות ב-1995.


גם כוכב האלופה, דריימונד גרין, התייחס לפציעה של יריבו אבל הבהיר שהיא לא כל כך מעניינת אותו: "השחקנים בקבוצה השנייה הם לא הפוקוס שלנו. אנחנו בכל מקרה מתאמנים ומתכוננים כאילו כולם כשירים. אנחנו כמובן חייבים לנצח את המשחק הבא וללכת למשחק 7". האלופה, שיכולה להחמיץ גמר NBA ראשון מאז שנת 2014, לא משדרת לחץ ומאמנה סטיב קר דווקא אוהב את המקום שבו קבוצתו נמצאת.


Chris Paul tallied 20 PTS, 6 AST, 7 REB, 3 STL to help the @HoustonRockets win Game 5 and take a 3-2 lead in the Western Conference Finals! #SAPStatLineOfTheNightpic.twitter.com/ZScI4FZAVj

— NBA.com/Stats (@nbastats) May 25, 2018


"תקראו לי משוגע אבל אני מרגיש נהדר לגבי איפה שאנחנו עומדים, עשינו הגנה מצוינת הלילה ואני יודע שנוכל לנצח את שני המשחקים הבאים", הצהיר המאמן אחרי ההפסד. גרין המשיך את הקו של המאמן: "אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים ובגלל שכבר היינו במצבים קשים אנחנו מרגישים שאנחנו יודעים איך לצאת מהם. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות".


לראשונה מאז גמר 2016, הווריוס מפסידים שני משחקים ברציפות:

This is the first time since Games 5, 6 and 7 of 2016 NBA Finals that the Warriors lost consecutive playoff games. #SCFactspic.twitter.com/BWX9BHhUls

— SportsCenter (@SportsCenter) May 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי