רק רשת: קולאנג'לו מכחיש, מראדונה גדול שחקני המונדיאל

בריאן קולאנג'לו
בריאן קולאנג'לו | טוויטר

הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה 76' הואשם ביצירת חשבונות טוויטר פיקטיביים כדי להעביר ביקורת על המאמן ושחקניו. וגם: הארגנטינאי גבר על פלה בדירוג מגזין "פור פור טו", ריאל מדריד ממשיכה בחגיגות הזכייה באלופות

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)
16:00: לאורלנדו מג'יק יש מאמן חדש
סטיב קליפורד הוא המאמן החדש של אורלנדו מג'יק. המאמן בן ה-56 סיכם לארבע שנים ויחזור לקבוצה בה שימש כעוזרו של סטן ואן גנדי במשך חמש שנים (2007-2012). קליפורד פוטר באפריל משארלוט אותה אימן בחמש השנים האחרונות, בהן השיג 196 ניצחונות ו-214 הפסדים. המג'יק פיטרו את פרנק ווגל אחרי עונה מאכזבת בה סיימו במאזן 57:25.


14:35: טירוף מוחמד סלאח הגיע גם לטיימס סקוור בניו יורק


Salah is now in Times Square! pic.twitter.com/mne0swFxNb

— 101 Great Goals (@101greatgoals) May 30, 2018


13:10: מראדונה גדול שחקני המונדיאל בכל הזמנים

דייגו מראדונה הוא גדול שחקני המונדיאל בכל הזמנים, על פי המגזין "פור פור טו". המגזין דירג את 25 הטובים ביותר בכל הזמנים, כשהארגטינאי הקדים את פלה. מירוסלב קלוזה דורג שלישי, רונאלדו הברזילאי רביעי ופרנץ בקנבאואר סוגר את החמישייה. יחד עם קאפו וגארינצ'ה, לברזיל ארבעה נציגים בשביעייה הראשונה. ז'יסט פונטיין הצרפתי דורג שמיני, זינדין זידאן תשיעי ויוהאן קרויף עשירי.


העשירייה השנייה כוללת בסדר יורד את גרד מולר, לב יאשין, פאולו רוסי, קרלוס אלברטו, פאביו קנבארו, פרנץ פושקאש, צ'אבי, מישל פלאטיני, לותר מתיאוס ואוסביו הפורטוגלי. עוד בטופ 25: ז'אירזיניו, פאולו מאלדיני, ריבאלדו, רוז'ה מילה וגארי ליניקר – האנגלי היחיד ברשימה. 



מראדונה במדי אלביסלסטה. הגדול ביותר בגביע העולם



12:30: קבאני נסע מבית הוריו לאימון נבחרת אורוגוואי באוטובוס
חלוץ פאריס סן ז'רמן ונבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני הוא ללא ספק אחד הכדורגלנים היותר מוערכים וכמובן עשירים, אבל זה לא מנע ממנו לעלות על אוטובוס במונטבידאו בדרך למחנה האמונים של הסלסטה.


Edinson Cavani, goleador del @PSG y la Selección de Uruguay, de los futbolistas mejores pagados del mundo, luego de pasar unos días en su natal Salto, viajó hoy a Montevideo en bus para unirse a la selección. Hizo la cola en el terminal como uno más, compró su boleto y viajó. pic.twitter.com/qNnjWukJSb

— Humberto Turinese (@hturinese) May 29, 2018


12:00: ריאל מדריד מסכמת: חגיגות הזכייה בליגת האלופות

הבלאנקוס העלו היום סרטון באורך של כשש דקות, ובו ניתן לראות את חגיגות השחקנים לזכייה השלישית ברצף בליגת האלופות.


EXCLUSIVE
This is how we won our third Champions League title in a row!#CHAMP13NSpic.twitter.com/dwYMALTBTO

— #CHAMP13NS (@realmadriden) May 30, 2018


10:45: מנכ"ל הפועל כפר סבא הודיע על סיום תפקידו
יובל קדוש הודיע על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל הפועל כפר סבא ולהתמקד בעיסוקיו כמרצה, מוביל קמפיינים חברתיים ואף היתכנות להשתלב בחיים הציבוריים. קדוש: "אני אוהב את המועדון. הוא חלק בלתי נפרד ממני ומחיי, אך בחרתי לחזור ליציע וללוות את הקבוצה כפי שעשיתי במשך 47 שנה השנים שקדמו להיותי כמנכ" ל. שמחתי לתת מהניסיון והידע שלי לטובת המועדון. אמשיך להירתם לטובתו בכל הזדמנות שתיקרה בדרכי".


09:00: שופטי הליגה לאומית ביקרו בתל נוף

סגל שופטי ועוזרי הליגה לאומית ביקרו בטייסת "חוד החנית" בבסיס תל נוף, כשאת הביקור הוביל סגן מפקד הטייסת, רס"ן א', שהציג בפני המשתתפים את הטייסת ואת מטוסי הקרב וכן את הקווים המשיקים ברמות התחקור והשגרה בין הטייסת לבין איגוד השופטים. יריב טפר, מנכ"ל האיגוד אמר: "זכינו לחוויה מעשירה וייחודית, שחשפה את השופטים לעולמם ולשגרת יומם המורכבת של טייסי הקרב. חלקנו עם רס"ן א' את הקשיים והמורכבויות השונות בתהליכי קבלת החלטות קשות תחת לחץ, תהליך התחקור המעמיק וכן את אופן החזרת השופט/טייס לפעילות מיטבית לאחר חוסר הצלחה מקצועי".



שופטי הליגה הלאומית בחיל האוויר (ההתאחדות לכדורגל)



08:00: סערה חדשה בארה"ב סביב הנג'רל מנג'ר של פילדלפיה

הלילה התפרסם בארצות הברית תחקיר מקיף לפיו בריאן קולאנג'לו, הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה 76', השתמש בחמישה חשבונות טוויטר בשמות בדויים כדי להעביר ביקורת נוקבת על מאמנו ברט בראון וחלק משחקני הקבוצה. הדבר התרחש יממה בלבד אחרי שדווח כי בראון סיכם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות, במה שאולי היה בניסיון להשקיט במעט את הסערה החדשה. בין השאר הואשם קולאנג'לו בכך שכתב, דרך חשבון פיקטיבי כמובן: "הוא לא משלב את מרקל פולץ כדי שיהיה לו תירוץ להפסד". יש לציין כי קולאנג'לו מיהר להכחיש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי