לברון: דוראנט רוצח. אחד הכי טובים ששיחקו ב-NBA

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

למרות ההפסד שהגדיל את הפיגור בסדרה ל-3:0, כוכב קליבלנד ידע לפרגן לאיש המשחק: "להוריד בפניו את הכובע". הפורוורד עצמו אמר: "זה עדיין לא נגמר. אני פשוט רוצה להיות החבר הכי טוב לקבוצה"

(גודל טקסט)

 גולדן סטייט נראית קרובה מתמיד לשמירה על האליפות אחרי שגברה הבוקר (חמישי) 102:110 על קליבלנד, בזכות תצוגת ענק של קווין דוראנט שלהט עם 43 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. כוכב הניצחון אמר בסיום: "זה עדיין לא נגמר, עשינו דברים שנצטרך לתקן אם נרצה לנצח במשחק הבא. אני פשוט רוצה להיות החבר הכי טוב לקבוצה, וצריך להישאר ממוקד. ניסיתי לשחק חזק בהגנה, להוריד ריבאונדים ולקחת את הזריקות וזה עבד. החברים שלי עשו עבודה מצוינת וניסיתי להיות אגרסיבי. השלשה של סטף לקראת הסיום הייתה הסל הכי החשוב במשחק, המומנטום עבר לצד שלנו".

לברון ג'יימס שעקף את מייקל ג'ורדן כשחקן עם הכי הרבה משחקים בפלייאוף בהם קלע 30 נקודו ומעלה, ידע לפרגן להצגה של דוראנט: "הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקו בליגה הזאת. להוריד בפניו את הכובע. הוא סקורר והשלשה שלו בסיום הייתה מהלך של רוצח. אסור לטעות מולם. עצרנו את סטף קרי על שלשה אחת, אבל זאת שהוא קלע הייתה ענקית"

גם מאמן קליבלנד, טיירון לו, המשיך באותו הקו: "עצרנו את סטף על 11 נקודות ואת קליי על 10, אבל דוראנט עשה את העבודה. הוא עושה הבדל גדול אצלם. הוא אחד משחקני האחד-על-אחד הטובים הליגה. גולדן סטייט קבוצה של ריצות, היא גורמת לך לשלם על טעויות. קשה להתמודד מולם. ההפסד מאכזב אבל שיחקנו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי