דיווח: גולדן סטייט בין המועמדות לצרף את לברון ג'יימס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

לאחר ההפסד במשחק מספר שלוש, בארצות הברית טוענים שכוכב קליבלנד יישב במהלך הקיץ עם ראשי הקבוצה של סטיב קר. גם יוסטון, לייקרס ופילדלפיה הוזכרו כמועמדות לצרף את השחקן שיסיים את חוזהו בתום העונה

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר ההפסד במשחק מספר שלוש בגמר ה-NBA, בארצות הברית מדווחים היום (חמישי) שלברון ג'יימס צפוי להיפגש עם ראשי גולדן סטייט בקיץ הקרוב.


כוכב קליבלנד, שנמצא בפיגור 3:0 בסדרת הגמר וזקוק לנס בשביל לזכות באליפות, יסיים את חוזהו בתום העונה ועל פי הפרסום ברשת ESPN הסיכויים שימשיך בקבוצתו הנוכחית נמוכים מאוד.


קבוצות נוספות שהוזכרו כמועמדות לצרף את קינג ג'יימס הן לוס אנג'לס לייקרס, יוסטון ופילדלפיה. אם הווריירס אכן ינסו לצרף את לברון, הם יצטרכו לעשות שינויים בסגל מאחר וסטף קרי וקווין דוראנט מחזיקים בחוזה מקסימום.


לברון התייחס לסיכויים אחרי ההפסד לפנות בוקר: "זה הפסד כואב, היו לנו הזדמנויות לעשות יותר ממה שעשינו, אבל ביום שישי יהיה לנו עוד צ'אנס לנצח בבית. אסור לטעות מול גולדן סטייט. אם מישהו בקבוצה הזו ביום קצת פחות טוב, תמיד יהיה מישהו אחר שיצליח לחפות עליו".


בתוך כך, ב-NBA בוחנים מהלך מהפכני שיוביל מאמנים לערער על החלטות שיפוט במהלך משחק. המאמנים, כך על פי הדיווח, יהיו רשאים לבקש מצוות השיפוט לצפות בהילוכים החוזרים במקרים גבוליים בדומה למה שקורה כיום בטניס. הקונספט הסופי עדיין לא גובש, אך יש כוונה לבחון את החוק בליגת הקיץ.



LeBron James will be having a conversation with the Golden State Warriors this summer. pic.twitter.com/hVZKgrpro7

— Stephen A Smith (@stephenasmith) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי