סטיב קר: האליפות הזו היא הקשה ביותר מבין השלוש

סטיב קר, סטף קרי
סטיב קר, סטף קרי | AFP

מאמן אלופת ה-NBA דיבר מיד לאחר הזכייה והבהיר שהזכייה לא הייתה מובנת לאורך כל השנה: "הופתעתי שבכלל הגענו לגמר". קווין דוראנט: "מה זה משנה מי זוכה ב-MVP?". לברון: "אני עדיין רעב". צפו בשחקנים חוגגים

(גודל טקסט)
 גולדן סטייט שמרה על תואר האליפות מהעונה שעברה, השלימה זכייה שלישית בארבע שנים וכבר עכשיו רבים מחשיבים את חבורת השחקנים הנוכחית של הווריורס כאחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים. מאמן הקבוצה, סטיב קר, דיבר על תחושותיו מיד אחרי המשחק.


"מתוך שלוש האליפויות בהן זכינו – זו הייתה הקשה ביותר", פתח המאמן את דבריו, "חבורת השחקנים הזו לא רק מוכשרת בטירוף, אלא גם חסרי אגו. הם אוהבים אחד את השני, משחקים אחד בשביל השני ואת התוצאות אתם רואים עכשיו". המאמן, שבשנים האחרונות לא תמיד נמצא בקו הבריאות, הוקף בשחקניו והם הקדישו לו את האליפות.


דוראנט השלים טריפל דאבל וזכה בתואר MVP של הגמר בפעם השנייה ברציפות, סטף קרי קלע 37 נקודות, אבל המאמן בחר להחמיא דווקא לקליי תומפסון שבדרך כלל נחבא אל הכלים: "הוא מכונה. הוא תמיד מצא שם כשצריך אותו. בכל משחק הוא שומר על השחקן הטוב ביותר של הקבוצה השניה". הלילה הוא קלע 10 נקודות וקלט שישה ריבאונדים.


THAT CHAMPIONSHIP FEELING! #PhantomCam#DubNation#ThisIsWhyWePlaypic.twitter.com/LztFMKgJTF

— NBA (@NBA) June 9, 2018


הראשון לחבק את המאמן אחרי הבאזר האחרון היה סטף קרי. הם החליפו מספר מילים ונראו נרגשים מאוד. קרי סיפר: "בתחילת העונה הוא הסביר לנו מה נהיה צריכים לעבור העונה. ברור שזה רק כדורסל ורק משחק, אבל אנחנו מקריבים המון כדי להגיע לנקודות שאנחנו נמצאים בהן, במיוחד הוא. הוא עובר המון כאבים וקשיים פיזיים וזה מדהים שהוא מצליח להיות שם בשבילנו בכל ערב שאנחנו צריכים אותו".


pic.twitter.com/4spyuVyNdn

— Golden State Warriors (@warriors) June 9, 2018


בצד המפסיד התעסקו כמובן בכוכב הכי גדול של קליבלנד שאולי שיחק את משחקו האחרון בקבוצה – לברון ג'יימס. הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות היו עצומים למרות מתיחת הפנים שעברה קליבלנד באמצע העונה. ג'יימס יצא מהמשחק ארבע דקות לסיומו וזכה למחיאות כפיים מהקהל שהבין שזו כנראה הפעם האחרונה שהוא יורד בשבילם מהפרקט.


"בשלושת המשחקים האחרונים שיחקתי בכלל עם יד שבורה פחות או יותר", אמר ג'יימס בסיום, "לגבי העתיד – אני לא יודע מה יהיה. מה שאני תמיד עושה זה מתחשב במשפחה שלי, במיוחד כשהילדים שלי כבר מבוגרים יחסית. בפעמים הקודמות שהייתי צריך לקבל החלטה על העתיד שלי הם היו יותר קטנים והיה יותר קל להעביר אותם למקום אחר. אני אשב ואחשוב על הכל, אבל למשפחה שלי תהיה השפעה גדולה על ההחלטה".


לברון ג'יימס נפרד מטיירון לו והמגרש בקליבלנד? (AFP)
לברון ג'יימס נפרד מטיירון לו והמגרש בקליבלנד? (AFP)


לגבי הרצון באליפות נוספת: "יש לי עוד המון מה לתת למשחק הזה, עכשיו אני יותר רעב לזכות בעוד אליפויות. אני חושב שהראיתי העונה למה אני ראוי לחשוב על עוד אליפויות. כשאחליט מה לעשות והיכן אשחק, אוכל להתייחס לזה בצורה טובה יותר. הייתי רוצה לדעת שכמוני, גם החברים שלי לקבוצה יראו מהלך אחד קדימה. הייתי רוצה שגם החברים שלי לקבוצה יהיו מוחות כדורסל נהדרים, כאלה שחושבים מחוץ לקופסה. יותר נחמד לשחק עם שחקנים גדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי