מצעד הגאווה: שחקני גולדן סטייט חגגו ברחובות אוקלנד

שחקני גולדן סטייט חוגגים
שחקני גולדן סטייט חוגגים | האתר הרשמי

אלופת ה-NBA ערכה את מצעד החגיגות הרשמי עם השחקנים, אנשי הצוות וכמובן האוהדים. גרין צחק על לברון, קר צחק על עצמו, תומפסון היה רציני ("הנפילות עשו את זה מתוק יותר"), גם קרי ("כמעט הפסדנו, בגמר המערב")

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הענק 0:4 בסדרת הגמר על קליבלנד, גולדן סטייט ערכה הלילה (שלישי) את מצעד האליפות הרשמי ברחובות אוקלנד. השחקנים והאוהדים חגגו במשך שעות את האליפות השלישית בארבע שנים עם מוזיקה, במות, פרחים, ממתקים והרבה שמפניה, ולא שכחו גם לצחוק על לברון ג'יימס בדרך.


כך, לדוגמה, רכבי המשטרה שליוו את המצעד הדביקו תמונה של לברון מאוכזב בחזית, וכוכב הקבוצה דריימונד גרין לבש חולצה עם רפרנס ברור לטוויט ה"Mood" המפורסם של קינג ג'יימס.


LeBron James gets trolled during Warriors' parade. pic.twitter.com/J3tqopfoXh

— Marc J. Spears (@MarcJSpearsESPN) June 12, 2018




האווירה השמחה לא פסחה כמובן על המאמן סטיב קר, שנשאל אם הוא הולך לענוד את טבעת האליפות על הזרת. "על הבהונות", השיב המאמן הידוע בחוש ההומור הקליל שלו. קר זכה בחמש טבעות NBA כשחקן ועוד שלוש כמאמן, והיה זה שפתח את המצעד יחד עם המנכ"ל בוב מאייר והכרוז בוב פיצג'רלד.


מאייר נשאל על ההערה שלו כלפי קווין דוראנט, שזכה בתואר ה-MVP בפעם השנייה ברציפות. ביום שני מאייר אמר שדוראנט יכול לבקש מה שירצה בחוזה אחרי שתרם לקבוצה, אבל היום השיב כי לא התכוון ברצינות.


Draymond Green's shirt for the parade… pic.twitter.com/MzoOUDaJ5V

— Chris Haynes (@ChrisBHaynes) June 12, 2018


"זאת היתה בדיחה, רק בשביל המדיה", אמר המנכ"ל, "ברור שהוא לא יכול לבקש מה שירצה". מאייר סיפר שכאשר הבעלים ג'ו לייקוב הכריז לפני שנים שהם הולכים להוסיף תארים לאליפות הבודדת שלהם, הוא לא האמין. "חשבתי, לא אנחנו לא הולכים לעשות את זה. אבל עכשיו הוספנו שלושה, פשוט קשה להאמין".


קווין דוראנט עצמו אמר שמה שהוא לוקח מהאליפות זה את חבריו לקבוצה: "אני רואה את החבר'ה האלה יותר מאשר את המשפחה שלי. בנינו קשר טוב בשנים האחרונות והוא רק מתחזק. רואים את זה על הפרקט".


The head shakes! pic.twitter.com/LJX9wz3xma

— Reggie Comma Mike Prada (@MikePradaSBN) June 12, 2018


קליי תומפסון, לעומתו, זוכר את הרגעים הקשים: "כל המסע הזה", אמר, "אני אזכור את הנפילות כי הן עשו את הניצחון מתוק יותר. הקרסול, הברך, האצבע, מה שזה לא יהיה – זה כמו תג של כבוד כי כשזכית באליפות, זה שווה את זה".


סטף קרי הסכים איתו: "היינו קרובים להפסיד את האליפות הזו דווקא בגמר המערב, נגד יוסטון במשחקים האחרונים. אבל כשהאורות נדלקים, הכל מתחבר ואנחנו פשוט עושים את זה. משם אי אפשר היה לעצור אותנו".


החגיגה נמשכה שעות, ולאחריה השחקנים ואנשי הקבוצה המשיכו למסיבותיהם הפרטיות, בעוד אנשי העיר המשיכו לחגוג את הזכייה המרשימה גם לאחר מכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי