ג'יימס הארדן נבחר לשחקן העונה, סימונס הרוקי המצטיין

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

הכוכב שהוביל את יוסטון רוקטס לעונת שיא זכה בתואר ה-MVP של ה-NBA, האוסטרלי של פילדלפיה גבר על מיטשל וטייטום. וגם: דוויין קייסי שפוטר מטורונטו הוא מאמן העונה, ויקטור אולדיפו השחקן המשתפר

(גודל טקסט)
יוסטון רוקטס אמנם הפסידה בגמר המערב 4:3 לגולדן סטייט, אבל העונה המופלאה שעברה על הקבוצה הטובה ביותר בעונה הסדירה הסתיימה בחיוך למרות הכל לאור העובדה שהלילה (בין שני לשלישי) זכה הכוכב הגדול ומי שסחף את הקבוצה, ג'יימס הארדן, בתור ה-MVP.


יוסטון ניצחה בעונה הסדירה 65 מתוך 82 משחקים והארדן העמיד ממוצע של לא פחות מ-30.4 נקודות למשחק ולראשונה זכה בתואר ה-MVP של ליגת ה-NBA. הארדן גבר בגמר על לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. בעונה שעברה הזוכה היה האיש והטריפל-דאבל ראסל ווסטברוק.


עוד לפני בחירת הארדן ל-MVP, בן סימונס מפילדלפיה זכה בתואר "רוקי העונה" והשאיר מאחור את ג'ייסון טייטום מבוסטון ודונובן מיטשל מיוטה. סימונס כידוע החמיץ את עונת הבכורה בליגה הטובה בעולם עקב פציעה, אבל פיצה על כך שבעונתו הראשונה על הפרקט סיים עם 15.8 נקודות למשחק בנוסף ל-8.2 אסיסטים. בתואר השחקן המשתפר זכה ויקטור אולדיפו מאינדיאנה, בשחקן ההגנה זכה רודי גובר מיוטה ותואר השחקן השישי הלך ללו וויליאמס מלוס אנג'לס קליפרס.

Congrats, @JHarden13! #KiaMVP#NBAAwards#ThisIsWhyWePlaypic.twitter.com/4nwBDTd62W

— NBA (@NBA) June 26, 2018

הבחירה האירונית של הערב הייתה הענקת תואר מאמן העונה לדוויין קייסי, שפוטר מטורונטו רפטורס על אף שהקבוצה סיימה את המזרח במקום הראשון עם 59 ניצחונות, יותר מאשר כל עונה אחרת בהיסטוריה של הרפטורס. בפלייאוף היא נכנעה בארבעה משחקים לקליבלנד ומיד לאחר מכן קייסי פוטר.

"She's my backbone.."@JHarden13 thanks his mom for being there every step of the way as he accepts the #KiaMVP award!#ThisIsWhyWePlay#NBAAwardspic.twitter.com/Zw8Yd7whT9

— NBA (@NBA) June 26, 2018

MVP!!!!!! ✊ pic.twitter.com/QyocWYFBl9

— Chris Paul (@CP3) June 26, 2018

Congrats, @BenSimmons25! #KiaROY#HereTheyCome#NBAAwardspic.twitter.com/j5n7QQvzC7

— NBA (@NBA) June 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי