קאזינס ישלים חמישיית אולסטאר בווריירס, רונדו בלייקרס

דמרקוס קאזינס
דמרקוס קאזינס | AFP

ניו אורלינס תאבד את הסנטר שלה לטובת גולדן סטייט, סטף קרי כבר דאג לברך על הצטרפותו. גם הגארד של ההורנטס יעזוב ויצטרף ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)
 בלילה שבין ראשון לשני התברר שלברון ג'יימס סיכם לארבע השנים הבאות בלוס אנג'לס לייקרס, בלילה שבין שני לשלישי נודע כי גם לגולדן סטייט יש שחקן רכש שמצטרף ומדובר בלא אחר מאשר דמרקוס קאזינס.


הסנטר, שיחגוג בחודש הבא 28, ייפגש מניו אורלינס כעבור עונה אחת בלבד וישתכר 5.3 מיליון דולר לעונה. כידוע העונה הוא סבל מקרע ולא היה על הפרקט בחודשים האחרונים, אבל גם את פתיחת העונה הבאה הוא יחמיץ כתוצאה מכך וצפוי לשוב לכשירות סביב ינואר 2019.


עבור האלופה המשמעות היא חמישייה שתורכב משחקני אולסטאר, לצד סטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון ודריימונד גרין. קאזינס למעשה יחליף את ג'בייל מגי שעבר ללייקרס.

The 3rd splash Brother . Let's go @boogiecousins

— Stephen Curry (@StephenCurry30) July 3, 2018

שחקן נוסף שמצטרף ללייקרס הוא רג'ון רונדו, שסיכם לעונה אחת תמורת תשעה מיליון דולר לעונה. רונדו בן ה-32 נפרד גם הוא מניו אורלינס, אולם מעניין לראות כיצד הצטרפותו תשפיע על לונזו בול הצעיר. מהלייקרס ייפרד לטובת ניו אורלינס ג'וליוס רנדל. עוד עסקה מעניינת מהלילה היא מעברו של סת' קרי, אחיו של סטף, לפורטלנד טרייל בלייזרס.

This about to be a big time comeback right here too! Don't sleep! https://t.co/R8tFwTsLe1

— Stephen Curry (@StephenCurry30) July 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי