לברון ג'יימס חתם רשמית בלייקרס. "צעד ענק בדרך חזרה לגמר"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | לוס אנג'לס לייקרס, רשמי

הכוכב שעזב את קליבלנד חתם הלילה רשמית בקבוצה מלוס אנג'לס, והנשיא מג'יק ג'ונסון שפע מחמאות: "הוא מיוחד, השחקן הטוב בעולם. מנהיג שהופך את חבריו לטובים יותר". פלינקה: "כולם יודעים שהעבודה לא הסתיימה"

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס חתם הלילה (בין שני לשלישי) רשמית על חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס, קבוצתו השלישית בקריירה. שכלמרות שלפי הודעת הקבוצה לא פורסמו פרטי העסקה, הכוכב שקיבל את חולצה מספר 23 ירוויח 154 מיליון דולר בארבע העונות הקרובות.


"זה יום גדול ללייקרס ולאוהדים, לקבל את פניו של לברון ג'יימס, אלוף ה-NBA שלוש פעמים ו-MVP ארבע פעמים", אמר נשיא הלייקרס מג'יק ג'ונסון. "לברון מיוחד. הוא השחקן הטוב בעולם. הוא אוהב להתחרות והוא מנהיג אדיר שמנצח והופך את השחקנים סביבו לטובים יותר. השחקנים בלייקרס מתרגשים לקבל חבר חדש לקבוצה שהיה בתשע סדרות גמר. זה צעד ענק בדרך להחזיר את הלייקרס לפלייאוף ולגמר".


הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה הוסיף: "זה רגע היסטורי ללייקרס, ואנחנו לא יכולים להרגיש יותר אסירי תודה. כשלברון ג'יימס, MVP ואלוף NBA ששיחק ברמות הכי גבוהות, בוחר להצטרף ללייקרס, זאת החותמת הסופית למה שאנחנו בונים כאן. בכל אופן, כולנו יודעים שהעבודה לא הסתיימה ונמשיך הלאה כדי לעשות את מה שדרוש כדי להשיג את האובססיה שלנו – להביא את התואר ה-17 לאוהדים הטובים בעולם – אומת הלייקרס".


Officially signed with the @Lakers@KingJamespic.twitter.com/A5jHZxXEP4

— Klutch Sports Group (@KlutchSports) July 10, 2018

The King has arrived #LakeShow + @KingJames

: https://t.co/UNEqg5pveFpic.twitter.com/jWNiqoTBeW

— Los Angeles Lakers (@Lakers) July 10, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי