עומרי כספי הוצג בממפיס: "זו קבוצה שתמיד רוצה לנצח"

עומרי כספי מוצג בממפיס
עומרי כספי מוצג בממפיס | אתר רשמי

הישראלי שיפתח את עונתו העשירית בליגה הטובה בעולם ערך מסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן הגריזליס: "למדתי לא מעט דברים בגולדן סטייט ואוכל לעזור לחברים לקבוצה". הג'נרל מנג'ר החמיא: "מזל שיש לנו אותו"

(גודל טקסט)
מעל חודשיים מאז שחתם בממפיס, הוצג הלילה (בין שני לשלישי) עומרי כספי בן ה-30 לצדם של קייל אנדרסון, גארט טמפל ושלווין מק כשחקנים החדשים של הגריזליס. זוהי השנה העשירית של הפורוורד בליגה הטובה בעולם וקבוצתו השביעית ולקראת העונה שבפתח אמר: "זו קבוצה שתמיד רוצה לנצח. גאסול וקונלי הם המנהיגים של הקבוצה, שניים שתמיד רוצים לנצח וזה היה דבר שחשוב לי. אנחנו רוצים להמשיך את מה שהקבוצה עשתה בשנים האחרונות, לשחק חזק ולהבהיר לכל היריבות שיהיה להן קשה מולנו, שהן צריכות להתכונן לקרב. אפשר לעשות דברים מאוד יפים וטובים".


כספי נשאל גם על הימים בגולדן סטייט ווריירס: "למדתי לא מעט דברים שם, כמו להתכונן לעונה ואיך מתנהלים אחרי ניצחונות והפסדים. זה יכול לעזור ואני גם אהיה שם בשביל החברים לקבוצה. בגולדן סטייט עושים דברים על הצד הטוב ביותר וזו הייתה חוויה. זו אחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה".


כריס וואלאס, המנהל המקצועי של המועדון, החמיא לישראלי כשאמר: "מדובר בשחקן שקולע ב-37 אחוזים מחוץ לקשת, רץ על כל המגרש, קולע במתפרצות. הוא מאוד מגוון ומבין את המשחק. יש לנו מזל שיש לנו אותו, ברוך הבא עומרי".


וכיצד השיב כספי כשנשאל מה הכינוי שלו? "פשוט עומרי", אמר והעיתונים הרבים פרצו בצחוק.

Nickname preferences?

Of course we have SloMo for @KyleAnderson5.

The rest of our new guys give their nicknames to Grizz Nation. pic.twitter.com/YUnThdWc21

— Memphis Grizzlies (@memgrizz) September 17, 2018

Welcome to the 901! @KyleAnderson5@ShelvinMack@GTemp17@Casspi18pic.twitter.com/vx73gAc797

— Memphis Grizzlies (@memgrizz) September 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי