128:131 לטורונטו על גולדן סטייט, 51 נק' לדוראנט

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

הצגה של הכוכב נגד הראפטורס לא הספיקה במשחק אדיר שנגרר להארכה, קוואי לאונרד הצטיין אצל המנצחת עם 37 נקודות. 38 נקודות הובילו את הלייקרס ל-96:104 על אינדיאנה. 121:133 לקליפרס על סקרמנטו

(גודל טקסט)

 הלילה שבין חמישי לשישי ב-NBA אומנם כלל רק שלושה משחקים, אך קיבלנו משחק ענק של קווין דוראנט שהפציץ 50 נקודות שעדיין לא הספיקו לקבוצתו מול טורונט שניצחה בהארכה.


טורונטו – גולדן סטייט 128:131

שתיים מהקבוצות הטובות ב-NBA נפגשו בקנדה, סיפקו את הסחורה בענק והשאירו תקווה לרבים שהן ישחזרו את הקרב הזה גם בגמר הליגה. הראפטורס, בהובלת קוואי לאונרד, פתחו בצורה נהדרת אך האלופה חזרה בהמשך 13 נקודות של קוואי הקפיצו את טורונטו עד יתרון 18 ברבע הפותח, שנגמר ב-25:38.

הווריירס התעוררו בעזרתו של קווין דוראנט שהחזיר אותם למשחק. שלשה שלו, כמעט מהחצי, הורידה את ההפרש לשמונה בלבד בתום הרבע השלישי. האלופה המשיכה להתקרב וצימקה עד שתי נקודות לקראת הסיום, והמשחק הלך להארכה. שם, הדרמה נמשכה, אבל לטורונטו היו יותר כוחות מול גולדן סטייט החסרה ושלשה של דני גרין שתי דקות לסיום סידרה למארחים יתרון ממנו הקבוצה של סטיב קר כבר לא חזרה, כאשר אנדרה איגודאלה מאבד כדור קריטי 22 שניות לסוף. דוראנט מבחנתו בהופעה מפלצתית מסיים עם 51 נקודות. לאונרד היה הקלע המוביל של טורונטו עם 37 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס  – אינדיאנה 96:104
הלייקרס קטעו רצף של שני הפסדים ועשו זאת מול אחת הקבוצות הטובות במזרח, לברון ג'יימס הצטיין במשחק לכל אורכו וסיים עם 38 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. דומנטאס סאבוניס רשם 20 נקודות ו-15 ריבאונדים אצל המפסידה.


סקרמנטו  – לוס אנג'לס קליפרס 133:121

ניצחון רביעי ברציפות ותשיעי בעשרה משחקים לקליפרס, שנותרו לבדם בראש המערב אחרי ההפסד של גולדן סטייט. סקרמנטו, שפתחה את העונה בצורה טובה, ירדה לראשונה למאזן שלילי אחרי שהייתה בפיגור כל המשחק. טוביאס האריס המשיך להראות נהדר עם 28 נקודות, מונטזרל הארל קלע 24 נוספות עבור הקליפרס. בוגדן בוגדנוביץ' סיפק 26 משלו לסקרמנטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי