ישראל תקיים משחק אימון מול אוקראינה, אנטטוקומפו צפוי להגיע

עודד קטש עם שחקני נבחרת ישראל
עודד קטש עם שחקני נבחרת ישראל | דני מרון

איגוד הכדורסל החל במכירת הכרטיסים למפגש מול יוון במוקדמות אליפות העולם (28.6), הנבחרת עשויה לערוך משחק הכנה נוסף. באתונה טוענים שכוכב ה-NBA יגיע לתל אביב

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל החל בהכנות לקראת צמד המשחקים של נבחרת ישראל שינעל שלב הבתים הראשון במסגרת מוקדמות גביע העולם 2019. היום (רביעי) נפתחה מכירת הכרטיסים ומחירם ינוע בין 30-70 שקלים.

הנבחרת תפגוש ביום חמישי 28.6 (19:30) את נבחרת יוון החזקה בהיכל מנורה מבטחים וכעבור ארבע ימים את בריטניה בגלזגו. היוונים, שעדיין לא הפסידו בטורניר, צפויים להגיע לארץ בהרכב חזק שיכלול את שחקני אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, שחלקם הגדול לא שיחק בשני החלונות הראשונים ועל פי הטענות באתונה גם כוכב ה-NBA יאניס אנטטוקומפו צפוי להגיע.

נבחרת ישראל תחל את הכנותיה למשחק באופן מדורג. השחקנים שיסיימו את העונה מוקדם יתחילו להתאמן כבר ב-4 ביוני ולאט לאט ככל שיסיימו את העונה, יצטרפו אליהם אחרים, כשאלו שיגיעו עד לגמר הפיינל-פור של ליגת העל יצטרפו ב-17.6.

בניגוד לשני החלונות הראשונים שהיו קצרים במיוחד, הפעם פיב"א מאפשרת תקופת הכנה ארוכה יותר וכדי להתכונן למשחקים כמו שצריך, תגיע ארצה נבחרת אוקראינה, שתקיים משחק אימון נגד הנבחרת ביום חמישי 21.6, בדיוק שבוע לפני המשחק נגד יוון וייתכן שיתקיים משחק נוסף.

יאניס אנטטוקומפו. יגיע לישראל (AFP)
יאניס אנטטוקומפו. יגיע לישראל (AFP)

כזכור נבחרת ישראל מדורגת נכון לעכשיו במקום השני של בית 8 במאזן 2:2 אחרי ניצחונות ביתיים על אסטוניה ובריטניה והפסדי חוץ ליוון ואסטוניה. שלוש הראשונות מהבית יעלו לשלב הבא שיתחיל כבר בספטמבר ובו יפגשו שלוש נבחרות מהבית המקביל ממנו צפויות לעלות סרביה, גרמניה וגאורגיה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי