קטש: יוון היו גדולים עלינו, היו דקות לא נעימות

קטש
קטש | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל סיכם את התבוסה 96:78: "לא הצלחנו לשלוט בהם או לעצור אותם, ביקשתי מהשחקנים להרים את הראש ולסיים בכבוד". פניני: "צריך לתת זמן. יכולים לקרות דברים טובים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הובסה בביתה 96:78 על ידי נבחרת יוון וירדה למאזן 3:2 בבית ח' במסגרת מוקדמות גביע העולם. ביום שני, ישראל תהיה חייבת ניצחון חוץ בגלזגו במשחק האחרון מול בריטניה. ישראל התפרקה ברבע השלישי ופיגרה כבר ב-26 נקודות מול סגל חסר מאוד של היוונים. 

המאמן עודד קטש היה מאוכזב בסיום ואמר: "זה מאכזב לאור איך שהתפתח המשחק. הגנתית ניסינו לבוא עם כמה פתרונות גם למשחק הפוסט אפ. הם קלעו באחוזים מטורפים, יצרו יתרון ולא הצלחנו לשלוט בהם או לעצור אותם. כשהקליעות נכנסות, זה מוריד ביטחון. היוונים היו גדולים עלינו בחצי השני. נקווה למשחק יותר טוב ביום שני".

הרבע השלישי הנורא: "אין מה לעשות. הם קבוצה פיזית, גארדים שלוחצים והנשקים שלנו מסוימים. אנחנו צריכים לעשות משחק יוצא דופן כדי לעצור אותם. המשחק התפתח אחרת ממה שציפינו, אבל זה חלק מטבילת האש. אפשר היה להרגיש חוסר שקט בקבלת ההחלטות, זה משהו שיילך וישתפר. אני מסתכל קדימה".

על הסגל: "מי שאנחנו רוצים שיהיה פה נמצא כאן. אנחנו מאמינים שאלה השחקנים שצריכים להוביל אותנו. גם בשיחרורים האחרונים שעשינו יצאו שחקנים שיכולים להיות פה. מאוד ישראלי להגיד שדווקא מי שלא פה הוא זה שחסר. אנחנו מאמינים בדרך שלנו".


קטש ופניני בסיום (דני מרון)

על היכולת של ריצ'רד האוול: "הוא התחיל את המשחק לא טוב התקפית וספג שתי עבירות. לפעמים זה מוציא אותו מקצב. זה לא היה משחק טוב שלו והוא יודע את זה. אנחנו כקבוצה לא שיחקנו מספיק טוב כדי להתמודד ברמה הזאת וחבל כי הייתה אווירה טובה ורצינו ממש. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להרים את הראש ולסיים בכבוד כי היו דקות לא נעימות. אני שמח שסיימנו את המשחק עם קצת טעם של עוד. ליוון היה משחק גדול. הם משחקים עם המון שליטה ושכל. יש להם יתרון פיזי כמעט בכל עמדה והם ידעו לנצל את זה".


הפנים על הספל אמרו הכל (דני מרון)

על בר טימור שמיעט לשחק: "לא בגלל מי ששיחק פחות הפסדנו. יש התאמות. ידעתי שאני לא רוצה להתפזר ושישחקו יותר מדי גארדים, אבל זה ממש לא אומר שמי ששיחק היה לא טוב. בנבחרת אנחנו תמיד מנסים לעשות את המיטב".

גיא פניני הוסיף: "אני ממש לא חושב שהייתי צריך לסיים את דרכי בנבחרת וכל עוד ירצו אני אהיה פה. צריך לתת זמן ודברים טובים יכולים לקרות עם החומר האנושי שנמצא פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי